امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 460313 |
تاریخ انتشار : 09 اسفند 1400 - 15:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/سمنان شهردار دامغان با اشاره به فعالیت چهار ماهه خود در مدیریت شهری دامغان گفت: در این بازه چهار ماهه حدود ۲۳ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری دامغان را پرداخت کردیم.  سید محمد تقوی در نشست با خبرنگاران دامغان با اشاره به تلاش برای آسفالت معابر شهری اظهار کرد:  در مدت ۴ ماه ۲۵۰۰ […]

صلح خبر/سمنان شهردار دامغان با اشاره به فعالیت چهار ماهه خود در مدیریت شهری دامغان گفت: در این بازه چهار ماهه حدود ۲۳ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری دامغان را پرداخت کردیم.

 سید محمد تقوی در نشست با خبرنگاران دامغان با اشاره به تلاش برای آسفالت معابر شهری اظهار کرد:  در مدت ۴ ماه ۲۵۰۰ تن آسفالت با اعتبار ۳ میلیارد تومان در خیابان‌های دامغان استفاده شده و تا پایان سال هزار تن آسفالت در خیابان های اصلی دامغان به کار خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در این مدت اقدامات مناسب سازی شهری را برای معلولین شهرستان دامغان آغاز کردیم ادامه داد: برای پایلوت پارک شهرک بهارستان دامغان برای معلولین درحال مناسب سازی است تا ین قشر استفاده بیشتری از فضای شهری ببرند.

شهردار دامغان از راه‌اندازی دوربین های کنترل ترافیک در غرب و شرق دامغان خبر داد و گفت:و دوربین های کنترل ترافیک شمال و جنوب دامغان نیز خریداری شده است که بزودی نصب خواهد شد .

تقوی با اشاره به تکمیل برخی طرح های معطل مانده شهری افزود: مانع ترافیکی خیابان هفت تیر بلوار پیروزی دامغان پس از ۳۰ سال وقفه برداشته و تخریب شد و مسیر تخریب نیز بازسازی ، جدول کاری و آسفالت گردید

وی با بیان اینکه از شهروندان دامغان انتظار است در اجرای طرح تفصیلی شهر و بازگشایی نقاط کور شهری دامغان ، شهرداری را یاری رسانند  اظهار کرد: پارکینگ خودروهای سنگین تا یک ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید و تمامی خودروهای سنگین از سطح شهر جمع آوری خواهد شد و  ساخت تکمیلی پارکینگ هم  ادامه خواهد داشت .

شهردار دامغان اضافه کرد: حدود ۱۰ روزی است که به دلیل ورود اداری و اجرایی  دو عضو شورای اسلامی شهر دامغان ، پروژه در حال احداث جنب امامزاده جعفر و محمد (ع) متوقف گردیده است

وی با بیان اینکه شهرداری بدنبال تکمیل پروژه پارک تخصصی کودکان و نوجوانان در شهرک انقلاب دامغان است خاطرنشان کرد: تا اتمام پروژه های نیمه کاره عمرانی شهرداری دامغان ، احداث پروژه جدیدی را آغاز نخواهد کرد.

وی با اشاره به سیمای نازیبای برخی خانه های قدیمی در سطح شهر گفت: حکم تخریب ۷ خانه قدیمی در نقاط شهری دامغان گرفته شد و این خانه ها تخریب گردید .

شهردار دامغان با بیان اینکه شهرداری دامغان از تیم های ورزشی در رشته های متخلف حمایت می‌کند گفت: شهرداری علاوه بر این به‌دنبال راه اندازی سازمان آتش نشانی شهرداری و ارتقا رتبه ای شهرداری است.

 انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید