امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 245793 |
تاریخ انتشار : 18 آذر 1397 - 21:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر عامر کعبی در گفت وگو با خبرنگار صلح خبر با اشاره به مشکلات کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی آبادان گفت: متاسفانه کارکنان این چند ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و مدتی است با مشکلات عدیده معیشتی و مالی روبه رو هستند؛ حتما باید پرداخت […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

عامر کعبی در گفت وگو با خبرنگار صلح خبر با اشاره به مشکلات کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی آبادان گفت: متاسفانه کارکنان این چند ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و مدتی است با مشکلات عدیده معیشتی و مالی روبه رو هستند؛ حتما باید پرداخت حقوق این نیروهای زحمتکش در اولویت باشد و در این خصوص اهمیت موضوع را بارها به مسئولین وزارت نیرو مورد اشاره قرار دادیم.

وی از پیگیری های انجام شده برای حل مشکلات کارکنان اداره آبفای روستایی  آبادان خبر داد و افزود: برای حل همیشگی مشکلات مالی اداره آبفای روستایی آبادان رایزنی ها و پیگیری های متعددی از طریق وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه داشتیم و خوشبختانه موفق شدیم در بودجه سال ۹۸ ردیف مشخصی برای حل همیشگی پرداخت حقوق کارکنان آبفای روستایی در نظر بگیریم.

کعبی ابراز امیدواری کرد که مشکلات معیشتی و مالی کارکنان و کارگران زحمتکش آبفای روستایی آبادان هر چه سریعتر برطرف شود و اضافه کرد: قابل قبول نیست که کارکنان و کارگران زحمتکش آبفای روستایی آبادان که در سخت ترین شرایط محیطی مشغول خدمات رسانی هستند با مشکلات مالی و معیشتی مواجه باشند؛ با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته بزودی بخشی از حقوق معوق این عزیزان پرداخت خواهد شد و امیدواریم با اختصاص ردیف بودجه مشخص از سال آینده مشکلات حقوقی این کارکنان نیز به صورت پایدار برطرف شود.

به گزارش خبرنگار صلح خبر ، کارگران اداره آب و فاضلاب روستایی آبادان در اعتراض به آنچه عدم پرداخت ۱۱ ماهه حقوق و بیمه شان خواندن در مقابل فرمانداری آبادان اجتماع کردند.

کد خبر 4480758

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید