امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 520478 |
تاریخ انتشار : 12 مهر 1402 - 11:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به اینکه در سال گذشته از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۵۴ میلیارد ریال تسهیلات تأمین و در قالب طرح تکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز در اختیار ۴۳ نفر از عشایر استان قرار گرفته است از پرداخت ۵۶۱ میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم به ۶۰۸ نفر از […]

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به اینکه در سال گذشته از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۵۴ میلیارد ریال تسهیلات تأمین و در قالب طرح تکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز در اختیار ۴۳ نفر از عشایر استان قرار گرفته است از پرداخت ۵۶۱ میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم به ۶۰۸ نفر از عشایر استان تهران خبر داد.

فرشید ذبیحی در گفت‌وگو با صلح خبر، در تشریح روند حمایت های تسهیلاتی عشایر استان تهران در دولت سیزدهم گفت: تاکنون ۵۶۱ میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم به ۶۰۸ نفر از عشایر استان در قالب استفاده از ظرفیت‌های دامدار کارت، تبصره ۱۶ و صندوق توسعه ملی پرداخت شده است. همچنین در سال گذشته نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۵۴ میلیارد ریال تسهیلات تأمین و در قالب طرح تکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز در اختیار ۴۳ نفر از عشایر استان قرار گرفت.

وی افزود: در بخش دیگری از اجرای طرح های حمایتی از محل تسهیلات تبصره ۱۶ نیز در سال گذشته ۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات بلندمدت در اختیار ۲۶۵ نفر از عشایر استان قرار گرفت.

اختصاص اعتبارات پشتیبانی از صندوق توسعه ملی برای تکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز عشایر 

مدیر امور عشایر استان تهران ادامه داد: در سال جاری نیز پیگیر جذب اعتبارات لازم از محل صندوق توسعه ملی هستیم تا بخشی دیگری از جامعه عشایری استان تهران از اعتبارات پشتیبانی از تولید بهره مند و در مسیر زنجیره تولید گوشت قرمز گام‌های موثرتری بردارند.

پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت به عشایر استان تهران 

به گفته ذبیحی، پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت نیز یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم به عشایر بوده است که اختصاص دامدار کارت برای تأمین هزینه‌های دامداران روستایی و عشایری است و تسهیلات پرداختی به روستاییان و عشایر از طریق این کارت صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: سال گذشته ۳۰۰ نفر از عشایر استان تهران موفق به دریافت تسهیلات دامدار کارت شدند. علاوه بر حمایت های تسهیلاتی در سال جاری با توجه به بروز خشکسالی در سال های اخیر آبرسانی سیار در مناطق عشایری با سرعت بیشتری انجام شد و تلاش شد تا عشایر و دام های آنان با کمترین مشکل روبرو شوند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید