امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 53629 |
تاریخ انتشار : 02 اسفند 1394 - 13:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

احجاف در حق شهدای مدافع حرم با استفاده تبلیغاتی از نام آن ها به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: سردار مهدی فرجی امروز  در همدان با اشاره به سوءاستفاده تبلیغاتی برخی از کاندیداها از شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی، با تأکید بر اینکه وی خود علاقه‌مند استفاده تبلیغاتی نام و عکس […]

احجاف در حق شهدای مدافع حرم با استفاده تبلیغاتی از نام آن ها

به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:

سردار مهدی فرجی امروز  در همدان با اشاره به سوءاستفاده تبلیغاتی برخی از کاندیداها از شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی، با تأکید بر اینکه وی خود علاقه‌مند استفاده تبلیغاتی نام و عکس خود نبود، اظهار کرد: شهید همدانی هیچ وقت سعی و پیگیری نکرد تا مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه وی با اخلاص و صداقتی که داشت همیشه سعی می‌کرد در گمنامی باشد، ادامه داد: سردار همدانی در مدت 35 سال خدمت همیشه در گمنامی به سر برد و هیچ موقع کاری نکرد در جامعه خود را مطرح کند.

modafeharam.solhkhabar

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان افزود: اگر کسی یا کاندیدایی بخواهد از نام سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در جهتی خاص استفاده کند، در حق شهید اجحاف کرده است.

وی با اشاره به اینکه شخصیت شهید همدانی در حد تبلیغ انتخاباتی نیست بلکه وی یک چهره ملی هستند، بیان کرد: نباید شهید به یک فرد و گروه وصل شود چراکه متعلق به همه مردم است.

فرجی با بیان اینکه اگر یک نفر یا چند نفر شهید همدانی و شهدای مدافع حرم را منتسب به خود کنند حرکت جالبی نیست، افزود: مردم باید برای انتخاب اصلح خبر به فرمایشات مقام معظم رهبری دقت کنند، اگر مردم به فرمایشات رهبری به ویژه به آخرین سخنرانی ایشان، توجه داشته باشند متوجه خواهند شد که ایشان در مورد انتخاب اصلح خبر راه و چراغ را مشخص کرده‌اند

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان با تأکید بر اینکه مردم خود به خوبی می‌توانند فرد اصلح خبر را تشخیص داده و انتخاب کنند، بیان کرد: همه کاندیداها محترم هستند، چراکه شورای نگهبان همه را تایید کرده است، البته پیدا کردن یک فرد اصلح خبر از بین افراد تایید صلاحیت‌شده مقداری کار را سخت کرده است.

فرجی بیان کرد: عملکرد هر فرد از جمله صحبت‎ها، نوع تبلیغات، نوع نگاه به آمریکا، نوع نگاه به اتفاقات و موضوعات موجود در جامعه باید در انتخاب فرد اصلح خبر در نظر گرفته شود، چراکه باید در این مقطع دقت کرد آینده مجلس به چه کسی سپرده می‎شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید