امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 513587 |
تاریخ انتشار : 09 مرداد 1402 - 22:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اردبیل فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اعلام خبر برگزاری اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان در استان گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروهای مسلح استان اردبیل و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است. سردار سیدعلی تدین ۹ مرداد در جلسه […]

صلح خبر/اردبیل فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اعلام خبر برگزاری اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان در استان گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروهای مسلح استان اردبیل و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار سیدعلی تدین ۹ مرداد در جلسه هماهنگی اجلاسیه با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: فرزندان رشید این ملت با آن همه محدویت در مقابل دنیا با تکیه بر توان داخلی، ایمان به خدا و انفاس قدسی حضرت امام(ره) پیروز شدند و کمر ظلم و استکبار را شکستند.

وی افزود: شهدا نیازی به برگزاری یادواره و مراسم گرامیداشت ندارند بلکه ما نیاز به شهدا داریم تا در آن دنیا دستان ما را بگیرند و در حق ما شفاعت کنند.

تدین با بیان اینکه امنیت، اقتدار، استقلال، عزت و عظمت کشور مرهون و مدیون خون شهدا است، افزود: همه باید برای انتقال آرمان‌های شهدا به نسل های جوان تلاش کنند تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم و عاقبت به خیر شویم.

رئیس کمیته نیروههای مسلح کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد فرهنگی و اجتماعی استان با برگزاری این کنگره در استان دارالارشاد اردبیل تحقق خواهد یافت،تصریح کرد :کمیته نیروهای مسلح استان بویژه رزمندگان و بسیجیان تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) در کنار بسیج سازندگی  استان فعالیت‌های مؤثری را در حوزه پیشرفت، عمران و آبادانی داشته و سعی کرده تا در ساخت خانه محروم، آبرسانی به ۴۵۰ روستا و اقدامات محرومیت‌زدایی دیگر از جمله مدرسه‌سازی، راهسازی، جهاد روشنایی و دیگر فعالیت‌های عام‌المنفعه گام‌های مؤثری را بردارد.

تدین با اشاره به فعالیت های جهادی بسیجیان تیپ ۳۷ در سطح استان ،اظهار کرد: ویزیت رایگان بیماران به همت پزشکان و متخصصان رشته‌های مختلف در دورترین مناطق انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران در استان اردبیل و بررسی مسائل و مشکلات آنها در قالب کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان انجام می‌پذیرد، خاطر نشان کرد:  شهدای کشورمان گنجینه‌های ارزشمند و گوهر گرانبهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که برای کشور ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند و سربلندی ملت ایران را رقم زدند که همه در این زمینه وظیفه سنگینی داریم و باید در راستای اهداف و آرمان شهدا تلاش کنیم.

تدین دیدار با خانواده‌های شهدا و اهدای تابلوفرش با عکس شهدا به آنان را یادآور شد و بیان کرد: به همت کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان استان اردبیل ، تلیف ۲ کتاب حوزه ایثار و شهادت  با عناوین مدافعان حرم استان و اطلس تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) و رشادت های رزمندگان اردبیل در دوران دفاع مقدس آغاز شده و بزودی رونمایی خواهد شد.

مسئول کمیته نیروهای مسلح کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری با محوریت کنگره ملی شهدا در اردبیل در طول یک سال گذشته، بیان کرد: یکی از محوری ترین برنامه های اجرا شده در قالب کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزاری نمایشگاه رزمی و فرهنگی دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه برای اجرای برنامه های رزمی،فرهنگی،اجتماعی و ایجاد غرفه های مختلف برای رونمایی از اختراعات بسیجیان ،عملیات های مهم دفاع مقدس نیز بازسازی شده  تجهیزات و تجهیزات مدرن نظامی در قالب نمایشگاه دفاع مقدس رونمایی شده و در معرض دید مردم قرار گرفت.

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از برگزاری اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان استان اردبیل خبر داد و افزود: این اجلاسیه روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در حسینیه ثارالله شهر اردبیل با حضور سردار باقری معاون آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید