امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 516849 |
تاریخ انتشار : 04 شهریور 1402 - 14:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان خبر داد و گفت: ۵۰ پروژه ورزشی نیز آماده افتتاح و کلنگ زنی است. حمید بنی تمیم در گفت و گو با صلح خبر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی […]

صلح خبر/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان خبر داد و گفت: ۵۰ پروژه ورزشی نیز آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با صلح خبر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه، اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

وی افزود:مهم‌ترین وظیفه مسئولان تلاش برای کارآمدی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم شریف ایران اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: با همکاری هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته دولت متناسب با ایام اربعین در استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: به یمن برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت استاندار و وزیر ورزش، استان خوزستان پیشرفت چشمگیری در توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه ورزشی داشته است.

بنی تمیم بیان کرد: به مناسبت هفته دولت ۲۸ پروژه ورزشی در شهرستان های امیدیه، اهواز، ایذه، مسجدسلیمان، رامهرمز، سوسنگرد، هندیجان، ملاثانی، حمیدیه، بهبهان، شوشتر و دزفول به بهره برداری خواهند رسید.

وی اضافه کرد: همچنین مراسم کلنگ زنی ۲۲ پروژه ورزشی در شهرستان های امیدیه، حمیدیه، ماهشهر، هندیجان، بهبهان و دزفول در همین هفته انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: در بخش ورزش همگانی نیز ۸۰ برنامه از جمله همایش کوهپیمایی خانوادگی، همایش پیاده روی قدم به قدم تا حرم، مسابقات ورزشی کارکنان دولت و همایش دوچرخه سواری در شهرستان ها پیش بینی شده است. ضمن این که مسابقات مختلف ورزشی نیز در بخش قهرمانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه دیدار جامعه ورزش و جوانان با خانواده معظم شهدا، تجدید بیعت با ولایت و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با ائمه جمعه را از برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده در هفته دولت دانست.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید