امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 460713 |
تاریخ انتشار : 12 اسفند 1400 - 16:48 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اردبیل مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان‌های شمالغرب کشور به میزبانی اردبیل آغاز شد. معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ۱۲ اسفند در مراسم آغازین این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: تیم‌های مختلف از دستگاه‌های مختلف اجرایی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، کردستان، گیلان و اردبیل در این مسابقات با […]

صلح خبر/اردبیل مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان‌های شمالغرب کشور به میزبانی اردبیل آغاز شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ۱۲ اسفند در مراسم آغازین این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: تیم‌های مختلف از دستگاه‌های مختلف اجرایی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، کردستان، گیلان و اردبیل در این مسابقات با هم رقابت می‌کنند تا بعد از 2 روز در رشته‌های مختلف چهره تیم‌های برتر مشخص شود.
محمدرضا برادران تصریح کرد: در این مسابقات ورزشکاران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت در رشته‌های آمادگی جسمانی، فوتسال، والیبال و تنیس روی میز با هم رقابت می‌کنند تا از بین تیم‌های حاضر برترین‌ها انتخاب شوند.
وی گفت: از روز جمعه نیز در 3 رشته کارکنان زن استان‌های شمالغرب رقابت خود را آغاز خواهند کرد تا در رشته آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و والیبال بتوانند رقابت نفس‌گیری را داشته باشند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود:‌ برگزیدگان این مسابقات خردادماه سال آینده در مسابقات کشوری کارکنان دولت در رشته‌های مختلف حاضر شده و رقابت خود را انجام می‌دهند.

برادران در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در روز اول این مسابقات و در رشته آمادگی جسمانی استان‌های آذربایجان شرقی،‌ اردبیل و گیلان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های خوبی را به میزبانی استان اردبیل شاهد هستیم و امیدواریم در پایان این مسابقات هم در بخش آقایان و هم بانوان بتوانیم چهره تیم‌های برتر معرفی شده و از استان اردبیل نیز در رشته‌های 4گانه برترین‌ها به رقابت‌های کشوری راه پیدا کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ورزش کارکنان را ضرورت حفظ سلامتی و نشاط کارکنان و پرسنل دستگاه‌های مختلف اعلام کرد و ادامه داد: در سطح استان نیز به تناسب فصول مختلف ما این رقابت‌ها را در رشته‌های متعدد برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید