امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 56677 |
تاریخ انتشار : 09 اسفند 1394 - 6:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > رسانه – تا کنون نتایج نهایی انتخابات مجلس دهم در مورد 99کرسی مشخص شده است. البته سرنوشت 19 کرسی به مرحله دوم واگذار شده است. تا کنون 26 نامزد مستقل بی آنکه از سوی هیچ لیستی حمایت شوند، به مجلس دهم راه یافته و از تمامی لیست ها پیشی گرفته اند. پس از آنها لیست […]

فرهنگ > رسانه – تا کنون نتایج نهایی انتخابات مجلس دهم در مورد 99کرسی مشخص شده است. البته سرنوشت 19 کرسی به مرحله دوم واگذار شده است.

تا کنون 26 نامزد مستقل بی آنکه از سوی هیچ لیستی حمایت شوند، به مجلس دهم راه یافته و از تمامی لیست ها پیشی گرفته اند. پس از آنها لیست «امید» که از سوی اصلاح طلبان ارائه شده بود، با پیروزی 24 نامزد منتخبش در رتبه دوم قرار دارند. اینجا را ببینید.

اگر چه تا ساعت 16 امروز نتایج آرای انتخابات خبرگان در 12 استان مشخص شده بود، اما از آن زمان تاکنون آمار رسمی در هیچ استان دیگری اعلام نشده است.اینجا را ببینید.

اقتصاد

در معاملات ۸ اسفند دلار با افزایش و سکه با کاهش رو به رو شد. اینجا را ببینید.

لندکروز 6 سیلندر GXR فول 565,000,000 میلیون تومان به فروش می رسد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف پیامبر» که مدتی به‌دلیل ابتلا به سرطان ریه در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت. اینجا را ببینید.

صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب تصویری از ایشان و کارگردان «یوسف پیامبر» را منتشر کرد. اینجا را ببینید.

جامعه

یکی از شهروندان در تماس با خبرآنلاین خبر داد یک شعبه اخذ رای در جنوب غربی تهران از مراجعه کنندگان رای نمی گیرد. اینجا را ببینید.

سی ان ان در گزارشی که موضوع اصلی آن جوانان بودند تصویری دیگری از ایران را در رسانه های آمریکا نشان داده است. اینجا را ببینید.

بین الملل

تصاویری است که عکاس رویترز در سفرش به ایران، از انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در روز جمعه گرفت را اینجا ببینید.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درپی برگزاری انتخابات در ایران برای آینده کشورمان آرزوی بهترین‌ها را کرد. اینجا را ببینید.

ورزش

اتحادیه جهانی کشتی (UWW) اعلام کرد که از این پس اصراری برای استفاده از دوبنده‌های قرمز و آبی در مسابقات کشتی ندارد. اینجا را ببینید.

دروازه بان نفت تهران در اظهار نظری گفته که در ایران اول برای نفت تهران بازی می کند. اینجا را ببینید.

دانش

نیروی هوایی آمریکا اولین تصویر طراحی شده از بمب افکن رادارگریز بی-۲۱ را منتشر کرده که قرار است جایگزین بمب‌افکن‌های بی-۵۲ این کشور شود. اینجا را ببینید.

فضاپیمای نیوهورایزنز ناسا که بطور دائم شاخص‌های سرد یخی پلوتو را پوشش می‌دهد، اخیرا تصویر رنگی ارتقا یافته‌ای از منطقه قطب شمال این سیاره کوتوله را ارسال کرده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

تا ماه مارس و زمان رونمایی از آیفون 4 اینچی اپل چند روز بیشتر باقی نمانده که گفته می‌شود نام نهایی محصول جدید تعیین‌شده است. اینجا را ببینید.

مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای آی تی در روز شنبه 8 اسفندماه 1394 را اینجا ببینید.

طنز و کاریکاتور

واکنش طنز روزنامه قانون به طول کشیدن سه روزه شمارش آرا در تهران و برنامه های ویژه صداوسیما! اینجا را ببینید.

شهاب جعفرنژاد این کاریکاتور را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

چندرسانه ای

باران کوثری بازیگر کشورمان در اقدامی جالب به سینما آزادی رفته و به فروش بلیت فیلم کوچه بی نام پرداخت. اینجا را ببینید.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه با حضور گسترده مردم انجام شد و اخذ رای در برخی مناطق کشور توسط ایستگاه‌های سیار صورت پذیرفت. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

مسعود ده‌نمکی با انتشار کاریکاتوری در صفحه‌ی اینستاگرامش از فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان به عنوان قهرست انگلیسی نام برده است. اینجا را ببینید.

مسئولان دفتر آیت الله مصباح اعلام کردند: با توجه به اینکه آیت الله مصباح یزدی به عنوان “مصباح” مشهور بوده و کاندیدای دیگر به این اسم در جامعه شهره نیست، قطعا آرای با عنوان “مصباح” متعلق به علامه مصباح یزدی بوده است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

تا اینجا و این لحظه رقبای اصولگرایان برنده جام اخلاق انتخابات هستند.صلاحیت شان رد شد،بازی را بر هم نزدند. اینجا را ببینید.

گزارشهای رسیده از برخی صندوقهای رای خبرگان در استان تهران، حاکی از صدرنشینی روحانی است. اینجا را ببینید.

212 / 17

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید