امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 481889 |
تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 15:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/زنجان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: رشته تیراندازی با کمان قابلیت پخش ورزش خانم‌ها را در رسانه ملی داشته و به همین دلیل تعداد بانوان فعال در این رشته رو به افزایش است. غلامرضا شعبانی‌بهار ظهر امروز (۲۳ شهریورماه) در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان، با بیان اینکه تنها زمینه‌ای […]

صلح خبر/زنجان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: رشته تیراندازی با کمان قابلیت پخش ورزش خانم‌ها را در رسانه ملی داشته و به همین دلیل تعداد بانوان فعال در این رشته رو به افزایش است.

غلامرضا شعبانی‌بهار ظهر امروز (۲۳ شهریورماه) در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان، با بیان اینکه تنها زمینه‌ای که می‌تواند علی‌رغم‌ میل باطنی دشمنان و بدون محدودیت، پرچم کشور را برافراشته کند، ورزش است، اظهار کرد: ورزشکاران سرمایه این کشور هستند و در قبال آن‌ها وظیفه داریم که از ظرفیت آن‌ها استفاده و ظرفیت‌ها را احیا کنیم.

وی افزود: محدودیت‌هایی وجود دارد اما باید همه تلاش‌مان را کنیم تا زمینه‌های افتخارآفرینی و احیای ظرفیت‌ها فراهم شود.

شعبانی‌بهار با اشاره به اینکه باید از ظرفیت پیشکسوتان در این رشته ورزشی استفاده شود، ادامه داد: پیشکسوتان سرمایه‌های معنوی ورزش هستند.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم ورزش توسعه پیدا کند، باید تعداد مربیان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: باید در زمینه پرورش مربی کار شود و تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند. توسعه هر ورزش در گرو توسعه مربی است؛ هر چه تعداد مربیان افزایش پیدا کند، ورزشکاران نیز افزایش پیدا می‌کنند. افزایش مربی در رشته‌های ورزشی باید یک استراتژی باشد.

شعبانی‌بهار با تاکید بر اینکه باید به بخش معلولان و جانبازان توجه بیشتری شود، اضافه کرد: معلولان و جانبازان نیازمند شناسایی هستند. ورزش معلولان و جانبازان حوزه بکری است که نیاز به توجه و حمایت دارد. معلولان ورزشکار راه کوتاهی تا موفقیت دارند. شناسایی معلولان و احیای ظرفیت آن‌ها یک راه میانبر به موفقیت است. باید به ورزش معلولان نگاه ویژه‌ای شود.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه ورزش باید به بانوان توجه بیشتری شود و جدی گرفته شوند، بیان کرد: تعداد بانوان در رشته‌های ورزشی افزایش پیدا کرده و در تیرانداری نیز تعداد این قشر رو به افزایش است. یکی از دلایل افزایش تعداد بانوان در این رشته ورزشی این است که این ورزش قابلیت پخش در رسانه ملی را دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: از مسیرهایی که منجر به موفیقت و به اهتزاز درآمدن پرچم کشور شود، حمایت می‌شود؛ چرا که ورزشکاران سفیر توسعه هستند. امیدواریم‌ بتوانیم خبرهای خوبی را در حوزه ورزش از استان زنجان تکرار کنیم، زیرا زنجان ظرفیت این را دارد که مانند گذشته افتخارآفرین باشد.

ورزش بانوان نیاز به توجه بیشتری دارد

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید