امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 492388 |
تاریخ انتشار : 05 بهمن 1401 - 11:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با تشریح برنامه‌های دهه فجر، گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شاهد استان به صدا در می‌آید. اسرافیل وزیری امروز چهارشنبه ۵ بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: بر خلاف اظهارات و […]

صلح خبر/گلستان رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با تشریح برنامه‌های دهه فجر، گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شاهد استان به صدا در می‌آید.

اسرافیل وزیری امروز چهارشنبه ۵ بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: بر خلاف اظهارات و بدخواهی‌های دشمنان برنامه‌های دهه فجر هر ساله پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود و مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هوشیار و آگاه هستند.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های امسال دهه فجر همچون سال گذشته برنامه های متعددی برگزار می شود، افزود: دیدار از خانواده شهدا، غبارروبی گلزارهای شهدا، اجرای برنامه‌های ورزشی، انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرستان، برپایی جشن ها، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد، برگزاری یادواره‌های شهدا، پیامک تبریک دهه فجر برای خانواده‌های شهدا، اجرای طرح سپاس و دیدار چهره به چهره با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های ما در دهه فجر است.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون اتفاقات خوبی در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری افتاد، بیان کرد: یکی از این اقدامات تحقق تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران بوده که در این راستا فرزندان شاهد و ایثارگر که تا پایان سال ۱۴۰۱ در قالب های مختلف اعم از شرکتی، قردادی، پیمانی و غیره در دستگاه های اجرایی مشغول به کار بودند و حداقل ۶ ماه سابقه ایثارگری داشتند تبدیل وضعیت شدند.

وزیری با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۵ درصد دستگاه های اجرایی استان گلستان تبدیل وضعیت ایثارگران را انجام دادند، تأکید کرد: تاکنون دو هزار و ۸۰۰ نفر از ایثارگران در استان گلستان تبدیل وضعیت شدند.

وی اضافه کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به گلستان حدود ۴۲ میلیارد تومان اعتبار به بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اختصاص پیدا کرد و خوشبختانه این اعتبارات ۱۰ روز پس از سفر استانی رئیس جمهور تخصیص یافت.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان از اتمام مرمت ۷۲ گلزار شهدا تا عید نوروز در تمامی شهرها و روستاهای گلستان خبر داد و تصریح کرد: پروژه توانبخشی(آموزشی و درمانی) توشن در سال ۱۳۸۵ در سفر دولت نهم در گلستان مصوب شد، مجری این پروژه تا نیمه سال گذشته راه و شهرسازی بود که از سال گذشته به بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان واگذار شد.

وزیری با تأکید بر اینکه در سفر سال گذشته رئیس جمهور به گلستان ۲۵ میلیارد تومان برای پروژه توانبخشی توشن اختصاص یافته اما افزایش قیمت ها پروژه را زمین‌گیر کرده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌ای که سال ۱۳۹۷ با ۱۰ میلیارد تومان مصوب شد امروز با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هم نمی‌توانیم آن را تکمیل کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید