امروز: سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 9 ربيع أول 1444 | 2022-10-04

نقش مهم برند در ارتقای تجارت

نقش برند در ارتقاي تجارت در ادبيات کلاسيک اقتصاد، نيروي کار، سرمايه و زمين (مواد خام) سه عنصر اصلي توليد و سرچشمه های اصلي ثروت به‌شمار مي آيد. در روش هاي سنتي حسابداري صنعتي نيز براي محاسبه قيمت فروش، هزينه دستمزد، مواد اوليه و سربار، با يک ميزان سود معقول جمع زده مي شود، اما […]

16 آبان 1391 - 18:51
ارسال توسط :

شناخت علامت تجاری Brand

علامت تجاری(Brand) کوکا کولا با ارزشترین علامت تجاری در دنیاست و نام آن به تنهایی بیلیون ها دلار ارزش دارد. اما چرا؟

16 آبان 1391 - 18:45
ارسال توسط :

10روش برای طراحی موفق یک آرم تجاری

10 روش برای طراحی موفق آرم تجاری مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند، زیرا این علامت‌ها بر “ارزش” محصولات و خدمات می‌افزایند. گاه این “ارزش” به مهمترین عامل تحریک کننده‌مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات ، تبدیل می‌شود.

16 آبان 1391 - 0:36
ارسال توسط :

علامت تجاری(Brand)

علامت تجاری(Brand) کوکا کولا با ارزشترین علامت تجاری در دنیاست و نام آن به تنهایی بیلیون ها دلار ارزش دارد. اما چرا؟

15 آبان 1391 - 15:45
ارسال توسط :

نقش برند در ارتقای تجارت

نقش برند در ارتقاي تجارت در ادبيات کلاسيک اقتصاد، نيروي کار، سرمايه و زمين (مواد خام) سه عنصر اصلي توليد و سرچشمه های اصلي ثروت به‌شمار مي آيد. در روش هاي سنتي حسابداري صنعتي نيز براي محاسبه قيمت فروش، هزينه دستمزد، مواد اوليه و سربار، با يک ميزان سود معقول جمع زده مي شود، اما […]

15 آبان 1391 - 14:51
ارسال توسط :

تبلیغات جستجویی چیست

اینترنت وادی کاملا تازه ای را به روی تبلیغات باز کرده و گوگل در این میان سکان داری می کند. مراجع رقابتی تازگی ها به بررسی تبلیغات جست وجویی روی آورده اند. هدف از این نوشته کمک به درک این بازار خاص، تعریف، ساختار و نقش رهبران آن است. کمیسیون اروپا در بررسی های خود […]

15 آبان 1391 - 7:36
ارسال توسط :

رمز گشایی از DNA نام تجاری

در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ شرکت نایک رتبه اول را در صنایع کفش ورزشی به دست آورد و آدیداس را پشت سر گذاشت. این شرکت از المپیک سال ۱۹۳۶ یعنی موقعی که آقای «اونس» کفشهای آدیداس را پوشید و درجلو هیتلر، ملت آلمان و جهان، مدالها را تصاحب کرد، پیروز محسوب می […]

14 آبان 1391 - 19:41
ارسال توسط :

10 روش برای طراحی موفق آرم تجاری

10 روش برای طراحی موفق آرم تجاری مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند، زیرا این علامت‌ها بر “ارزش” محصولات و خدمات می‌افزایند. گاه این “ارزش” به مهمترین عامل تحریک کننده‌مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات ، تبدیل می‌شود.

14 آبان 1391 - 19:36
ارسال توسط :

وجوه اشتراک و افتراق نام تجاری و علامت تجاری

وجوه اشتراك و افتراق نام تجاری و علامت تجاری نويسنده : شيرزاد اسلامی – وكيل پايه يك دادگستری مقدمه در يك قرن گذشته؛ همگام با توسعه وسايل حمل‌ونقل و پيشرفت فناوري‌هاي ارتباطي، تبادل اطلاعات و گردش كالاها نيز سريع‌تر و آسان‌تر شد به نحوي كه امروزه ديگر، تجارت حد و مرزي نمي‌شناسد و عرضه كالاها […]

14 آبان 1391 - 19:21
ارسال توسط :

تجارت الکترونیکی چیست؟

تمام ابعاد تجارت و فرایند بازار سنتی را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی وب انجام داد تجارت الکترونیکی گویند. هیچ تعریف پذیرفته شده ای برای تجارت الکترونیکی وجود ندارد. با این حال تجارت الکترونیکی به هر گونه معامله ای گفته می شود که که در آن خرید وفروش کالا ویا خدمات از طریق اینترنت […]

14 آبان 1391 - 18:01
ارسال توسط :

تبلیغات جستجویی

اینترنت وادی کاملا تازه ای را به روی تبلیغات باز کرده و گوگل در این میان سکان داری می کند. مراجع رقابتی تازگی ها به بررسی تبلیغات جست وجویی روی آورده اند. هدف از این نوشته کمک به درک این بازار خاص، تعریف، ساختار و نقش رهبران آن است. کمیسیون اروپا در بررسی های خود […]

14 آبان 1391 - 17:36
ارسال توسط :

اینترنت و اقتصاد

اینترنت همه چیز را تغییر می دهد»؛ این چیزی بود که در بحبوحه تب اینترنت می شنیدیم. در مقاله مشهوری با عنوان «خداحافظ عرضه و تقاضا» که در وال استریت ژورنال به چاپ رسید، ادعا شده که اینترنت می تواند نیروهای بنیادین اقتصادی را که بر شرایط اقتصاد تاثیر می گذارند، تغییر دهد. امروزه بعد […]

12 آبان 1391 - 17:22
ارسال توسط :

اصول دوستیابی و نفوذ بر دیگران و رهبری مؤثر

اصول دوستیابی و نفوذ بر دیگران و رهبری مؤثر به قرار زیر است: 1- انتقاد، شکایت را محکوم نکنید. 2- صادق باشید. 3- در دیگران انگیزه ایجاد کنید.

11 آبان 1391 - 10:31
ارسال توسط :