امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 481827 |
تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 0:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/فارس درحالیکه سرمربی تیم نوپای یزدی اعتقاد دارد حداقل شایستگی تیمش کسب یک امتیاز در شیراز بوده، سرمربی فجری ها نیز تیمش را شایسته کسب هر سه امتیاز می داند. تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور بالاخره طعم پیروزی را چشید. به گزارش صلح خبر، این تیم […]

صلح خبر/فارس درحالیکه سرمربی تیم نوپای یزدی اعتقاد دارد حداقل شایستگی تیمش کسب یک امتیاز در شیراز بوده، سرمربی فجری ها نیز تیمش را شایسته کسب هر سه امتیاز می داند.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور بالاخره طعم پیروزی را چشید.

به گزارش صلح خبر، این تیم عصر سه شنبه ۲۲ شهریور در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان چادرملو اردکان یزد بود و در پایان با دو گل به برتری رسید.

علی آل کثیر در دقیقه ۲۰ و ابوالفضل بابایی در هفتمین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم، دو گل زردپوشان را به ثمر رساندند.این در حالی بود که فجر از دقیقه ۶۵ با کارت زرد دوم محمد آژیر، ده نفره شده بود.

در این دیدار نیز مانند اکثر دیدارهای لیگ یک، شاهد اعتراض های فراوان نیمکت نشینان هر دو تیم نسبت به نحوه قضاوت بودیم که تا پس از پایان مسابقه هم ادامه داشت.

در کنفرانس خبری پس از این دیدار، سرمربی تیم چادرملو  اظهار داشت : ما در ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و در دقیقه ۱۹ یک توپ هم به تیر دروازه فجر کوبیدیم اما ادامه همان توپ به مهاجم حریف رسید و دروازه مان باز شد.

محمدسعید اخباری افزود : در لیگ یک، تیم هایی که تحت فشار روانی هستند و تا کنون بردی نداشته اند، پس از به ثمر رساندن یک گل، وارد بازی تاخیری می شوند. البته شاید اگر ما هم گل می زدیم همین کار را می کردیم و نمی توانیم به کادر فنی فجرسپاسی خرده بگیریم. در ادامه بازی موقعیت های زیادی هم داشتیم اما بی دقت بودیم و به گل نرسیدیم.

وی درباره مسائل داوری این مسابقه گفت : ما در نیمه اول یک گل زدیم که کمک داور آفساید گرفت. امیدوارم اشتباه نکرده باشد اما آنطور که ما در فیلم بازی دیدیم، مهاجم ما از پشت مدافع حرکت کرد و آفساید نبود. ضمنا به یک صحنه پنالتی هم مشکوک هستیم. البته در مجموع از عملکرد داور وسط این مسابقه رضایت داریم اما کمک داور اول بازی مقداری بی تمرکز بود و در دقایقی باعث عصبانیت کادر فنی تیم ما شد.

سرمربی ۳۶ ساله چادرملو ضمن تبریک این پیروزی به تیم فجر، گفت : به نظر من نتیجه بازی عادلانه نبود و حداقل باید مساوی می شد. ما خودمان این برد را به فجری ها هدیه دادیم اما باید بپذیریم که تیمی نوپا هستیم که کمتر از سه ماه از تشکیل آن می گذرد. پس باید کار کنیم، تمرین کنیم و برای ادامه رقابت ها آماده شویم.

سرمربی تیم فجرشهید سپاسی هم ضمن تبریک این پیروزی به مردم شیراز و استان فارس، گفت : برای این بازی خانگی، طبیعی بود که تیم را هجومی و با دو مهاجم روانه میدان کنیم. می خواستیم در خط حمله پرتعداد باشیم و خوشبختانه خیلی خوش موقع به گل هم رسیدیم. در ادامه هم چند موقعیت گلزنی داشتیم که بنظر من دو موقعیت ما به اشتباه آفساید اعلام شد.

مهدی رجب زاده افزود : پس از اینکه یک بازیکن تیم ما در اواسط نیمه دوم اخراج شد، طبیعی بود که حریف فشار بیاورد و موقعیت هایی هم به دست بیاورد اما دقت کنید که این موقعیت ها فقط روی ارسال از جناحین به دست آمد و چادرملو هیچگاه نتوانست از عمق دفاع ما نفوذ کرده و به موقعیتی دست پیدا کند.

سرمربی ۴۴ ساله فجری ها با اشاره به اینکه تیمش هنوز به شرایط ایده آل نرسیده، ادامه داد : تیم ما تغییرات زیادی داشته و با میانگین سنی بین ۲۴ و ۲۵ سال به مسابقات آمده ایم. پس  طبیعی است که در بعضی دقایق، بازیکنان احساسی شوند و کمی از جریان بازی فاصله بگیرند. قطعا تا رسیدن به به مرز پختگی و بلوغ تاکتیکی نیاز به زمان دارند و تمام تلاشمان این است که هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ فنی، این زمان را کوتاه کنیم تا بتوانیم تیمی شاداب و سرحال، با نمایش های بهتر و بازی های مالکانه و تماشاگرپسند، به میدان بفرستیم.

به گزارش صلح خبر، از نکات منفی کنفرانس خبری پس از مسابقه، حضور عده ای تماشاگران تیم فجرسپاسی در سالن کنفرانس بود که باعث شد تا کنفرانس خبری این مسابقه از نظم سابق برخوردار نباشد.

تیم فجرشهید سپاسی با این پیروزی شش امتیازی شد و ششم جدول ایستاد. چادرملو هم با پنج امتیازی که داشت، با پنج پله سقوط در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

در صدر جدول شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی با ۱۰ و ۸ امتیاز اول و دوم هستند.

رجب‌زاده: هدف بازیهای مالکانه و تماشاگرپسند است

رجب‌زاده: هدف بازیهای مالکانه و تماشاگرپسند است

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید