امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 472856 |
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1401 - 14:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه به گفته مدیر صندوق بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه، چهارمین جشنواره ورزشی پیشکسوتان و بازنشستگان در کرمانشاه برگزار می شود. جلیل رحیمی صدر در نشست امروز(30 خرداد) با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از تدارک برگزاری جشنواره ورزشی پیشکسوتان و بازنشستگان در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره تاکنون سه دوره […]

صلح خبر/کرمانشاه به گفته مدیر صندوق بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه، چهارمین جشنواره ورزشی پیشکسوتان و بازنشستگان در کرمانشاه برگزار می شود.

جلیل رحیمی صدر در نشست امروز(30 خرداد) با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از تدارک برگزاری جشنواره ورزشی پیشکسوتان و بازنشستگان در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره تاکنون سه دوره برگزار شده که ابتدا به شکل استانی و سپس با معرفی نفرات برتر استانی، جشنواره کشوری آن برگزار می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این جشنواره از 26 خرداد شروع شده و تا سوم تیر ادامه خواهد داشت.

مدیر صندوق بازنشستگان کشوری استان با بیان اینکه تا به امروز بیش از 100 نفر از بازنشستگان کرمانشاه برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند، افزود: پیش بینی می شود این تعداد به بیش از 200 نفر افزایش پیدا کند.

وی زمان برگزاری مرحله استانی این جشنواره را از 17 تا 27 تیر به مناسبت هفته امامت اعلام کرد و افزود: این جشنواره در دو بخش انفرادی و گروهی و در هشت رشته برگزار می شود.

رحیمی صدر از شطرنج، دارت، تنیس روی میز، تیراندازی، داژبال، طناب کشی و فوتبال دستی بعنوان رشته های این جشنواره نام برد.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این جشنواره، افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره، ترغیب پیشکسوتان و افراد بازنشسته به ورزش کردن است، چرا که در این سنین ورزش می تواند نقش مهمی در سلامت افراد داشته باشد.

مدیر صندوق بازنشستگان استان کرمانشاه با بیان اینکه در کرمانشاه حدود 40 هزار بازنشسته وجود دارد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر تعداد کمی از این افراد به سمت ورزش روی می آورند که بنا داریم با چنین جشنواره هایی آنها را ترغیب به ورزش کردن کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید