امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 343481 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1398 - 4:17 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر پنتاگون در بیانیه‌ای جدید اذعان کرده که تعداد کسانی که از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا واقع در عراق آسیب دیده بودند به ۱۱۰ نفر افزایش پیدا کرده است. به گزارش صلح خبر به نقل از نشریه هیل، پنتاگون روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

پنتاگون در بیانیه‌ای جدید اذعان کرده که تعداد کسانی که از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا واقع در عراق آسیب دیده بودند به ۱۱۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش صلح خبر به نقل از نشریه هیل، پنتاگون روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار مجروحان مغزی حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد نسب به گذشته یک عدد افزایش یافته و به ۱۱۰ نفر رسیده است.

پنتاگون در بیانیه خود آورده است: پزشکان نظامی حرفه‌ای – از الاسد گرفته تا آلمان و آمریکا – همچنان ساعیانه به کارشان ادامه می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که توجه مورد نیاز به کارکنان نظامی ما می‌شود. از این طریق توانستیم ۷۰ درصد کسانی را که با جراحات مغزی دسته‌پنجه نرم می‌کردند برای انجام وظیفه بازگردانیم.

در ادامه آمده است: این وزارت برنامه‌ها و سرویس‌هایش را با هدف گرفتن بهترین نتایج از کارکنان نظامی برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش صلح خبر، نیروی هوافضای سپاه دی ماه در پاسخ به ترور سردار سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش آمریکا موسوم به «عین‌الاسد»، را در هم کوبید.

خبرگزاری رویترز چندی پیش به نقل از برخی منابع آگاه اعلام کرده بود که در حمله اخیر ایران به پایگاه آمریکایی در عراق بیش از ۱۰۰ تن از نظامیان این کشور دچار آسیب مغزی شده‌اند.

پنتاگون نیز پس از آن در بیانیه‌ای اذعان کرده بود که ۱۰۹ تن از نظامیان آمریکایی در پی این حمله دچار آسیب مغزی شده‌اند که ۷۶ نفر از آن‌ها به خدمت بازگشته‌اند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید