امروز: سه شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 25 جماد أول 1446 | 2024-11-26
کد خبر: 252410 |
تاریخ انتشار : 06 بهمن 1397 - 18:58 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیشترین تعداد پروژه های زیرساختی اعم از آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی، راه روستایی و راه آهن در کشور در استان فارس در دست اجرا است. به گزارش صلح خبر، خیرالله خادمی شنبه 6 بهمن در جلسه هماهنگی پروژه‌های راهسازی فارس، گفت: […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیشترین تعداد پروژه های زیرساختی اعم از آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی، راه روستایی و راه آهن در کشور در استان فارس در دست اجرا است.

به گزارش صلح خبر، خیرالله خادمی شنبه 6 بهمن در جلسه هماهنگی پروژه‌های راهسازی فارس، گفت: اکنون در بخش ریلی 1900 کیلومتر، در بخش آزادراهی 600 کیلومتر، در بخش بزرگراهی حدود 4000 کیلومتر پروژه مراحل مختلف اجرایی را در فارس طی می کند.

خادمی وجود تمامی این پروژه ها را نشان از ظرفیت و بزرگی استان فارس دانست و گفت: یکی دیگر از عواملی که این پروژه برای استان فارس تعریف شده نیازمندی استان در بخش توسعه زیرساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در خصوص اتصال استان فارس به جنوب از سمت خوزستان، بندرعباس و بوشهر و در سمت شرقی و غربی فارس پروژه‌های بسیار خوبی در حال اجرا است.

خادمی تاکید کرد که با تکمیل پروژه‌های ارتباطی باید برای اتصال درست مرکز استان فارس به این کریدورها راهکارهای مناسبی را اجرایی کرد.

عنایت الله رحیمی، استاندار فارس نیز در ادامه جلسه گفت: آزادراه شیراز – اصفهان  یکی از تاثیرگذارترین پروژه های آزادراهی کشور و اولین آزادراه جنوب کشور است. این آزادراه اثرات ملی و منطقه ای بسیار زیادی دارد و باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

وی در خصوص بحث اتصال آزادراه به ورودی‌های شیراز و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح برای ایجاد این اتصال، گفت: وزارت راه و شهرسازی باید به گونه‌ای برنامه ریزی کند که در آینده شهروندان و شهر شیراز دچار معضل نشود.

رحیمی با تاکید براینکه اجرای راه‌آهن شیراز – بوشهر از اولویت ویژه‌ای برای استان فارس برخوردار است و باید هرچه زودتر عملیاتی شود، خواستار سرعت بخشیدن به روند احداث ساختمان جدید فرودگاه و ترمینال خارجی فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد.

بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تسریع در اجرای عملیات احداث کمربندی‌های شیراز شد و خاطرنشان کرد: اجرای ورودی و خروجی های آزادراه به شیراز و احداث تقاطع های غیرهمسطح آن باید بگونه ای باشد که شهروندان با معضل مواجه نشوند.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید