امروز: جمعه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 9 شعبان 1446 | 2025-02-07
کد خبر: 426295 |
تاریخ انتشار : 03 فروردین 1400 - 6:22 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی با بیان اینکه در ایام نوروز خدمات تلفنی مشاوره ۱۴۸۰ به طور مستمر به مردم ارائه خدمت خواهد کرد، گفت: خطوط تلفنی ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به هموطنان در سراسر کشور است. بهزاد وحیدنیا در گفت‌وگو با صلح […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی با بیان اینکه در ایام نوروز خدمات تلفنی مشاوره ۱۴۸۰ به طور مستمر به مردم ارائه خدمت خواهد کرد، گفت: خطوط تلفنی ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به هموطنان در سراسر کشور است.

بهزاد وحیدنیا در گفت‌وگو با صلح خبر، ضمن تشریح ارائه خدمات مشاوره تلفنی به مردم در سراسر کشور در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز خدمات تلفنی ۱۴۸۰ به طور مستمر به مردم ارائه خدمت خواهد کرد و مشاوره‌های تلفنی انجام می‌شود. 

وی افزود: خطوط تلفنی ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به هموطنان در سراسر کشور است. همچنین به جهت اینکه انتظار افراد برای دریافت خدمات مشاوره کاهش یابد، به افرادی که درخصوص تنش‌های روانی ناشی از کرونا دارای پرسش هستند خط ویژه‌ای برای کرونا تعریف شده که به آن خط تلفنی (۱۴۸۰ با شماره‌گیری کد ۹) ارجاع شده و مشاوره را دریافت می‌کنند.

وحیدنیا در پاسخ به این سوال که چند نیرو در سامانه مشاوره تلفنی ارائه خدمت می‌کنند؟ گفت: ۴۶۰ نیروی تخصصی فوق لیسانس و دکترا که دوره‌های آموزشی تخصصی و دوره‌های بازآموزی را نیز طی کرده‌اند در این زمینه فعالیت‌ می‌کنند. به تناسب شرایط بحران و نیازها در شرایط پسا بحران آموزشهای این افراد نیز به روز می‌شود. 

وی ادامه داد: به دلیل اینکه ممکن است تماس‌های تلفنی در ساعات مختلفی از روز اتفاق بیفتد، در برخی از زمان‌ها میزان تماس‌ها بیشتر و در برخی از زمان‌ها میزان تماس‌ها کمتر است. پاسخگویی به تماسها در اغلب استانها حد مطلوب  است لیکن در صورت افزایش تقاضا قابلیت تامین خدمات وجود داشته و پیش بینی های لازم انجام شده است . 

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که حدود ۴۷ خط ۱۰ رقمی مشاوره تلفنی نیز در سراسر کشور وجود دارد که مراکز مشاوره تحت نظارت از این خطوط برای تامین خدمات تلفنی برای مخاطبین خود استفاده می‌کنند.    

وحیدنیا درباره مشاوره‌های حضوری در ایام نوروز نیز گفت: مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان به تبع نیاز بخش‌های مختلف مکلف به تامین خدمت هستند و اینگونه نیست که سرویس خدمات اجتماعی در این ایام متوقف شود. 

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید