به گزارش صلح خبر سید سعید راد افزود: باور داریم اصل رقابت شرکتها برای اجرای پروژههای سازمان مدیریت میادین علاوه بر تأمین منافع شرکت برنده، موجب افزایش کیفیت و کاهش هزینه ساخت این پروژهها خواهد شد و در نهایت سود آن به شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر باز میگردد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در حال حاضر پروژههای متعددی از سوی این سازمان در اقصی نقاط تهران در دست ساخت است، گفت: پروژههای دیگری نیز در حوزههای بازسازی، بهسازی و نوسازی میادین و بازارهای موجود میوه و تره بار و ساخت و ساز بازارهای جدید، آماده برگزاری مناقصه و سپردن به شرکتهایی است که در این مناقصات برنده میشوند.
وی بر اهتمام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نسبت به تامین حداکثری مصالح مدیریت شهری و منافع شهروندان تاکید و خاطرنشان کرد: تحقق دو اصل «شفافیت» و «رقابت» را موجب کارآمدی این سازمان میدانیم و تلاش میکنیم با ارتقای کیفی و کمی خدمات خود بر رضایتمندی شهروندان از عملکردمان بیفزاییم. از این رو، این دو اصل را با جدیت دنبال کردهایم.
راد با اشاره به عدم بدهی این سازمان به پیمانکاران، در شرایطی که بسیاری از شرکتهای پیمانکار در همکاری با واحدهای مختلف، نگران دریافت مطالبات خود هستند، اظهار کرد: این موضوع نشاندهنده تعهد این سازمان نسبت به شرکتهای پیمانکاری است که در پروژههای این سازمان همکاری دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۳ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۲ منطقه شهر تهران زیر نظر این سازمان فعالیت میکنند، تصریح کرد: طبق یک برنامه زمانبندی شده در پی توسعه بازارهای جدید میوه و تره بار در محلههای پرجمعیت و فاقد بازار هستیم علاوه بر آن بازسازی، بهسازی و نوسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار موجود را نیز در دستور کار قرار دادهایم.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران شرکتهای پیمانکار صاحب صلاحیت و دارای رتبه از سازمان برنامه و بودجه کشور و شهرداری تهران، میتوانند از هفته آینده با مراجعه به سایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به نشانی : http://mayadin.tehran.ir از فهرست و مشخصات پروژههای عمرانی این سازمان و شرایط شرکت در مناقصات این پروژهها مطلع شوند.
انتهای پیام