امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 476462 |
تاریخ انتشار : 31 تیر 1401 - 21:31 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه ۳۱ تیر به منظور برگزاری بیست و نهمین سفر استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد استان مرکزی شد. دیدار با اقشار مختلف مردم، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری و برگزاری نشست خبری در پایان سفر […]

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه ۳۱ تیر به منظور برگزاری بیست و نهمین سفر استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد استان مرکزی شد. دیدار با اقشار مختلف مردم، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به استان مرکزی بود. وزرای کشور، آموزش و پرورش، صمت، نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی در این سفر رییس جمهور را همراهی کردند.

۳۱ تیر ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۱     

منبع خبر () است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید