امروز: جمعه, ۲ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 21 جماد أول 1446 | 2024-11-22
کد خبر: 91977 |
تاریخ انتشار : 10 تیر 1395 - 12:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فناوری اطلاعات > ارتباطات – ایسنا نوشت: شرکت مخابرات ایران نسبت به اظهارات سبحانی‌فر، نماینده مجلس در خصوص افزایش تعرفه تلفن به ارائه توضیحاتی پرداخت. در پی صحبت‌های یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص ارائه خدمات متنوع به مشتریان به جای افزایش تعرفه تلفن ثابت، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در […]

فناوری اطلاعات > ارتباطات – ایسنا نوشت: شرکت مخابرات ایران نسبت به اظهارات سبحانی‌فر، نماینده مجلس در خصوص افزایش تعرفه تلفن به ارائه توضیحاتی پرداخت.

در پی صحبت‌های یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص ارائه خدمات متنوع به مشتریان به جای افزایش تعرفه تلفن ثابت، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به اظهارات سبحانی‌فر به ارائه توضیحاتی پرداخت.

در توضیحات شرکت مخابرات آمده است:

“1-درآمدزایی از محل تلفن ثابت، مستلزم حداقل صرفه اقتصادی برای راه‌اندازی و نگهداری خطوط است که در شرایط کنونی و با تعرفه‌های فعلی، قابل تحقق نیست.

2-در مورد فصل‌الخطاب بودن کمیسیون تنظیم مقررات خوشبختانه با شما هم نظریم و افراد کاردان، آشنا به علم روز و دور از نگاه جناحی و حزبی در این کمیسیون هستند که تعرفه جدید را به تصویب رسانده‌اند.

3-عضو محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این نکته توجه کنند که 13 سال عدم افزایش تعرفه مخابرات همزمان بوده با سرعت اعجاب‌آور تغییرات فناوری (سیستم تلفن از آنالوگ به دیجیتال و…) که طبیعتا بار مالی زیادی را به دلیل هزینه تغییر فناوری به مخابرات وارد می‌سازد.

4-خرید سیستم‌های پایه این فناوری جدید با تحریم‌های سنگین و ظالمانه غرب همزمان شد که به طور کلی خرید فناوری‌های جدید را با مشکل و هزینه بیشتر مواجه کرد. همچنین شرکت‌هایی که قبلا در حوزه فناوری سوئیچ‌های نسل قدیمی فعالیت می‌کردند، با تحریم‌ها، از صحنه خدمت‌رسانی خارج شدند و نگهداری و پشتیبانی این سیستم‌ها هزینه‌های گزافی را در پی دارد.

5-حدود 6 میلیون تلفن ثابت یعنی یک پنجم تمام تلفن‌های منصوبه، بدون کارکرد و بسیار کم کارکرد می‌باشند که هزینه نگهداری سنگینی را بدون کوچک‌ترین سودی، به مخابرات تحمیل می‌کند که باید به نحوی جبران شود.

6-جناب آقای سبحانی‌فر تنوع بخشیدن به خدمات مخابراتی را راه حل درآمدزایی عنوان کرده‌اند. در پاسخ به ایشان باید گفت: باید سرمایه‌ای برای این کار وجود داشته باشد، وقتی کل درآمد مخابرات پاسخگویی هزینه‌های جاری نیست، چگونه می‌توان در خدمات جدید سرمایه‌گذاری کرد. ما با ایشان هم عقیده‌ایم اما توسعه خدمات جدید فقط یکی از راه‌حل‌هاست، لذا اقدام درست کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را باید ستود.

در پایان، امیدواریم نمایندگان محترم مجلس دهم به ویژه اعضای محترم کمیسیون صنایع و معادن کمک کنند تا شرکت مخابرات بتواند خدمات خود را ارایه کند.”

5656

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید