مدیر عامل برج میلاد: کمپین در دسترس خانواده را بخاطر بسپارید اجتماع > اجتماعی – همشهری آنلاین:مدیر عامل برج میلاد در نشست خبری نوروز در برج میلاد گفت: کمپین در دسترس خانواده را ما برای خانوادهها ایجاد کردیم تا افراد یک روز از هفته را به دور از فناوری اطلاعات و ارتباطات با خانواده خود سپری کنند. […]
مدیر عامل برج میلاد:
کمپین در دسترس خانواده را بخاطر بسپارید
اجتماع > اجتماعی – همشهری آنلاین:
مدیر عامل برج میلاد در نشست خبری نوروز در برج میلاد گفت: کمپین در دسترس خانواده را ما برای خانوادهها ایجاد کردیم تا افراد یک روز از هفته را به دور از فناوری اطلاعات و ارتباطات با خانواده خود سپری کنند.
به گزارش همشهريآنلاين، علیرضا شفیعی گفت: کمپین درد سترس خانواده برای این ایجادشده است تا یک روز تعطیل را در خانواده وکنار خانواده بدور از استفاده از دستگاهای الکترونیکی بسر ببرند.
وی افزود: به این کمپین بپیوندید و در روز جمعه در کنار خانواده به راحتی بسر ببرید. این موضوع شاید در ظاهر مشکل و یا دست نیافتنی به نظر برسد اما میتواند در و مدت زمانی این موضوع تحقق یابد و بتوانید در محیط امن خانواده بدور از هرگونه تنشی آنروز را سپری کنید.
وی ادامه داد: باتوجه ورشد ارتباطات و اطلاعاتدر جامعه واینکه بازدیدکنندگان ما را جوانان و نوجوانان و خانوادهها و حتی گردشگران خارجیتشکیل می دهند بنابراین نیازمند ارتقی وبیشرفا در این حوزه هستیم.
وی بیان کرد: ما برای جوانان و نوجوانان بازیهای آنلاین مانند فوتبال رایانه ای کافه بازی و همچنین غرفه ایویزه در این زمینه را موردنظر قرار دادیم.
وی افزود: در زمینه فوتبال رایانهای ما در سال 94 نیز در دو سطح ملی این بازی را عرضه کردهایم که اکنون در نوروز نیز سعی داریم آن را ادمه دهیم.
This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
RSS