امروز: دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-21
کد خبر: 431303 |
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1400 - 18:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر یک عضو شورای شهر تهران در درخواستی خطاب به وزیر بهداشت بر لزوم انتشار فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مجموعه مدیریت شهری کشور تاکید کرد. به گزارش صلح خبر، مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت بر لزوم انتشار فهرست دریافت کنندگان […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

یک عضو شورای شهر تهران در درخواستی خطاب به وزیر بهداشت بر لزوم انتشار فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مجموعه مدیریت شهری کشور تاکید کرد.

به گزارش صلح خبر، مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت بر لزوم انتشار فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مجموعه مدیریت شهری کشور تاکید کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

“بسمه تعالی

با سلام و احترام

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از توجه جنابعالی به نامه شماره 26858 مورخ 1399/11/29 اینجانب در خصوص اختصاص سهمیه واکسن کرونا برای تطهیرگران بهشت زهرا(س) و آرامستانهای کشور؛ همانگونه که استحضار دارید متاسفانه شاهد بروز برخی بی اخلاقی ها در دریافت واکسن کرونا توسط افراد غیر واجد اولویت در یکی از مجموعه های مدیریت شهری کشور بودیم ، این رخداد زمینه ساز بروز بی اعتمادی و عدم اطمینان شهروندان عزیز نسبت به عملکرد مجموعه مدیریت شهری کشور و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که در صف اول مقابله با کرونا همچنان ایستاده اند، شده است. با توجه به اهمیت موضوع و لزوم صیانت از سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی هموطنان عزیزمان پیشنهاد می گردد دستور فرمائید فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا( مشتمل برنام و نام خانوادگی،شغل، محل خدمت، شهرستان واستان)با اولویت دریافت کنندگان شاغل در مجموعه مدیریت شهری کشور از طریق سامانه شفافیت یا درگاه اطلاع رسانی آن وزارتخانه منتشر و در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد.

  پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی به موضوع کمال تشکر را دارم.”

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید