امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 413915 |
تاریخ انتشار : 30 دی 1399 - 14:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر یکی از گروه‌های فناور تولیدی به منظور اصلاح حرکات پا و در راستای پیشگیری و کاهش معضلات پا و عوارض ناشی از استفاده از کفش‌های غیراستاندارد مانند کمردرد و زانو درد، اقدام به تولید محصولات آنتی باکتریال مراقبتی از پا کرده است. به گزارش صلح خبر، محصولات تولیدی این […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

یکی از گروه‌های فناور تولیدی به منظور اصلاح حرکات پا و در راستای پیشگیری و کاهش معضلات پا و عوارض ناشی از استفاده از کفش‌های غیراستاندارد مانند کمردرد و زانو درد، اقدام به تولید محصولات آنتی باکتریال مراقبتی از پا کرده است.

به گزارش صلح خبر، محصولات تولیدی این مجموعه شامل تجهیزات پیشگیری، مراقبتی و تخصصی پا نظیر کفش، صندل و کفی طبی متناسب با قوس پا، پد هالوکس والگوس، پد خار پاشنه، پد متاتارسال و… است که تاکنون وارداتی بوده است و این شرکت با بومی‌سازی فناوری تولید این محصولات و طراحی و ساخت محصولات پاپوش و پاپزشکی جدید در تلاش است تا محصولاتی مشابه نمونه‌های خارجی را تولید و در بازار عرضه کند.

مواد استفاده شده در این محصولات شامل پلی‌اورتان، سیلیکون، پلی ژل، پارچه‌های آنتی‌باکتریال، نانوذرات، انواع چرم‌های طبیعی و مصنوعی که با استفاده از دستگاه‌های تزریق، فرم‌دهی، قالب پرس و لمینت‌ها و… در تولید محصولات به کار گرفته می‌شوند. اضافه شدن خاصیت آنتی‌باکتریال و نانوذرات به محصولات این شرکت باعث شده است که از ایجاد بوی بد و عرق پا جلوگیری شود. همچنین این محصولات برای استفاده افراد دیابتی مناسب‌تر شده چرا که مانع رشد باکتری می‌شود.

کفی طبی آرچدار اسپرت و مجلسی آنتی‌باکتریال این شرکت مناسب فشار و دمپینگ ضربه، ثبات و هم‌ترازی بدن، پایداری و حمایت از قوس طولی داخلی و کفی طبی ارتوپدی آنتی‌باکتریال آن از قوزک و قوس پا حمایت کرده و از چرخش پا پیشگیری می‌کند. تعدیل فشارها و توزیع مناسب نیروها در کف پا، سبک و راحت، کمک به اصلاح ساختار کف پا، تعدیل فشارها و توزیع مناسب نیروها در کف پا از دیگر مزایای این محصول است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، کفی طبی دیابتی آنتی‌باکتریال ساخته شده از مموری فوم است و موجب کاهش فشار از کف پا، استفاده از چند لایه جهت بهبود عملکرد است. زیرنشیمن طبی آنتی‌باکتریال این شرکت نیز قابل ‌نصب بر روی انواع صندلی‌های اداری، اتومبیل و ویلچر است و گردش آزاد هوا و کمک به بهبود سریع‌تر زخم‌های احتمالی، رفع مشکلات ناحیه تحتانی مانند هموروئید (بواسیر) از مزایای آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید