امروز: یکشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 23 جماد أول 1446 | 2024-11-24
کد خبر: 259474 |
تاریخ انتشار : 04 اسفند 1397 - 12:29 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر وزیر آموزش و پرورش رتبه‌بندی معلمان را اصولی‌ترین راه برای حل مشکلات معلمان دانست وگفت: رتبه‌بندی به این معنا نیست که اگر رتبه‌بندی اجرا شد از فردا همه حقوق‌هایشان دو برابر سه برابر بشود. هدف اصلی رتبه‌بندی این است که آن کسی که شایستگی، توانایی، توانمندی بالاتری را پیدا […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

وزیر آموزش و پرورش رتبه‌بندی معلمان را اصولی‌ترین راه برای حل مشکلات معلمان دانست وگفت: رتبه‌بندی به این معنا نیست که اگر رتبه‌بندی اجرا شد از فردا همه حقوق‌هایشان دو برابر سه برابر بشود. هدف اصلی رتبه‌بندی این است که آن کسی که شایستگی، توانایی، توانمندی بالاتری را پیدا می‌کند باید نظام پرداخت‌ها به او بیشتر توجه بکند.

به گزارش صلح خبر، سید محمد بطحایی در ادامه سفر دو روزه خود به استان ایلام، از دبیرستان دولتی هیأت امنایی شهید آوینی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مدرسه، دانش‌آموزان و مدرسه قرار گرفت و به صحبت‌های آنان گوش داد. در ابتدا به یکی از کلاس های درس رفت و با دانش‌آموزان درباره رشته تحصیلی و علائق‌شان گفت‌وگو کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بازدید که با حضور استاندار ایلام صورت گرفت، با مدیر، معلمان و فرهنگیان مدرسه شهید آوینی دیدار کرد. معلمان این مدرسه تمام مشکلات، مسائل و دغدغه‌های خود را با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشتند.

بطحایی در گفت‌وگو با معلمان به شرایط بد اقتصادی کشور اشاره و اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که یک بار برای همیشه وضع آموزش و پرورش رو به بهبودی برود.

وی رتبه‌بندی معلمان را اصولی‌ترین و دقیق‌ترین راه برای حل مشکلات معلمان دانست و ادامه داد: رتبه‌بندی به این معنا نیست که اگر رتبه‌بندی اجرا شد از فردا همه حقوق‌هایشان دو برابر سه برابر بشود. هدف اصلی رتبه‌بندی این است که آن کسی که شایستگی، توانایی، توانمندی بالاتری را پیدا می‌کند باید نظام پرداخت‌ها به او بیشتر توجه بکند. رتبه‌بندی می‌خواهد آن که بیشتر تلاش می‌کند آن که شایستگی بیشتری دارد، آن که سختی‌های بیشتری را تحمل می‌کند، آن که بیشتر در کارش موفق‌تر است در نظام حقوق و مزایا باید بالاتر بگیرد، این اصل حرف اصلی رتبه‌بندی است.

به گزارش مرکز امور هماهنگی ، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش به ایجاد ظرفیت برای مشارکت حداکثری معلمان در تصمیم گیری‌های کلان در این وزارت‌خانه تاکید کرد و گفت: باید ظرفیتی را ایجاد بکنیم که معلمان بدنه آموزش و پرورش بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها مداخله کنند و برای بهبود شرایط آموزش و پرورش به ما کمک کنند.

معلمان این مدرسه مطالبات دیگری از جمله بهبود وضعیت بیمه فرهنگیان را نیز مطرح کردند که وزیر آموزش و پرورش به آن‌ها قول داد این مطالبات را پیگیری کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید