امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 227847 |
تاریخ انتشار : 10 فروردین 1397 - 23:26 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: با توجه به دوندگی بیش از حد بازیکنان، ما توانستیم کسب نتیجه کنیم و گام بلندی برای ثبات و ماندگاری سپیدرود در لیگ عالی برداریم. به گزارش صلح خبر، منطقه گیلان، علی‌رضا امامی‌فر در نشست خبری بعد از بازی دو تیم سپیدرود رشت و […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: با توجه به دوندگی بیش از حد بازیکنان، ما توانستیم کسب نتیجه کنیم و گام بلندی برای ثبات و ماندگاری سپیدرود در لیگ عالی برداریم.

به گزارش صلح خبر، منطقه گیلان، علی‌رضا امامی‌فر در نشست خبری بعد از بازی دو تیم سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم بوشهر، کسب سه امتیاز را به بازیکنان تیم سپیدرود به خاطر جانفشانی شان در نیمه دوم، تبریک گفت و اظهار کرد: این عیدی ما به هواداران است که همیشه حامی ما هستند و امروز هم سنگ تمام گذاشتند و خوشحال کردن آنان کمترین کاری بود که انجام دادیم.

مربی تیم سپیدرود رشت با بیان این‌که در نیمه نخست بازی شرایط خوبی نداشتیم و میانه زمین در اختیار تیم حریف بود، تصریح کرد: پارس جنوبی جم چند موقعیت گلزنی داشت و این برای ما مشکل‌ساز شده بود، اما در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که داشتیم، توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

وی گفت: تیم مقابل روی ضدحمله کار می‌کرد و ما باید بازی را حفظ و توپ را کنترل می‌کردیم. لذا از کناره‌های زمین استفاده کردیم و با توجه به دوندگی بیش از حد بازیکنان، ما توانستیم کسب نتیجه کنیم و گام بلندی برای ثبات و ماندگاری سپیدرود در لیگ عالی برداریم.

امامی‌فر تغییر فصل و تعطیلات را موجب افت تیم‌ها دانست و یادآور شد: ما تعطیلات تیم را به دو روز کاهش دادیم و با استفاده از از دانش دکتر نوشادی و تفکرات علی کریمی، تمرینات را با جدیت دنبال کردیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم در نیمه دوم، گفت: نیمه دوم ابتدا در میانه میدان بازیکن اضافه کردیم تا بتوانیم توپ را در اختیار داشته باشیم و سپس بازی مستقیم کردیم تا توپ را وارد زمین حریف کنیم. طبیعی است که به جهت حساسیت بازی نتوانیم فوتبال خوبی ارائه کنیم، اما کسب سه امتیاز در این برهه برای سپیدرود مهم بود و توانستیم آن را به دست آوریم.

مربی سپیدرود، خواستار حضور تیم داوری مجرب در دیدارهای حساس شد و عنوان کرد: خوشبختانه تیم داوری بازی امروز فوق‌العاده کار کرد و دوندگی مناسب داشت، اما ما انسان هستیم و در جریان بازی نمی توانیم احساساتمان را کنترل کنیم. برای یک استان و یک شهر با این پتانسیل تماشاچی مهم است که تیم‌شان در لیگ عالی بماند و لذا از فدراسیون و کمیته داوران می خواهیم از داوران مناسب استفاده کند تا حق کسی ضایع نشود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید