امروز: دوشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 24 جماد أول 1446 | 2024-11-25
کد خبر: 283530 |
تاریخ انتشار : 11 خرداد 1398 - 18:59 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر پرواز شماره ۷۲۱ تهران–فرانکفورت شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت ۷:۲۰ صبح امروز انجام شود با ۹ ساعت تأخیر در ساعت ۱۶:۳۰ انجام شد. یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به اینکه قرار بود پرواز شماره ۷۲۱ تهران–فرانکفورت هواپیمایی هما […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

پرواز شماره ۷۲۱ تهران–فرانکفورت شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت ۷:۲۰ صبح امروز انجام شود با ۹ ساعت تأخیر در ساعت ۱۶:۳۰ انجام شد.

یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به اینکه قرار بود پرواز شماره ۷۲۱ تهران–فرانکفورت هواپیمایی هما ساعت ۷:۲۰ صبح امروز انجام شود و ما از چند ساعت قبل به منظور انجام این پرواز در فرودگاه حاضر بودیم، گفت: متأسفانه زمانی که به حوالی ساعت پرواز نزدیک شدیم فهمیدیم که هواپیمایی در کار نیست و اعلام شد که احتمالاً پرواز با چهار تا پنج ساعت تأخیر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ساعت حدود ۱۱ صبح بود که خلبان به ما اعلام کرد مشکل در سیستم کامپیوتری هواپیماست و پرواز با تأخیری چند ساعته انجام می‌شود و این در حالی بود که هیچ گونه اطلاع رسانی به مسافران انجام نشده بود تا آنها دیرتر به فرودگاه بیایند و ساعات کمتری را به دلیل تأخیر در پرواز سپری کنند.

این مسافر پرواز مربوطه با بیان اینکه در نهایت ساعت ۱۶:۳۰ با هواپیمایی که از کلن به ایران آمده به فرانکفورت سفر می‌کنیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه تأخیر در پرواز اعتراض مسافران را به دنبال داشت و به ما اعلام کردند که می‌توانیم انتقادات خود را به شرکت هواپیمایی ایران ایر مطرح کنیم تا اگر هزینه‌ای بابت جریمه در نظر گرفته شود آن را دریافت نمائیم.

به گزارش صلح خبر، در صورت بروز تأخیر در انجام پرواز بر اساس ساعت پرواز مندرج در بلیت مسافر اقداماتی باید توسط شرکت‌های هواپیمایی انجام شود که شامل اقدامات عمومی و خصوصی است. در اقدامات عمومی تعریف شده آمده است که نماینده شرکت هواپیمایی باید با حضور در میان مسافران، با متانت و احترام نسبت به اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص پرواز اقدام کند و شرکت هواپیمایی نسبت به اطلاع‌رسانی از طریق سیستم اطلاعات پرواز به صورت مستمر فعالیت نماید.

در مورد تأخیرهای بیش از چهار ساعت نیز شرکت حمل‌کننده موظف است علاوه بر رعایت مفاد بند قبلی نسبت به جبران خسارت به میزان مقرر اقدام نماید و در صورت ابطال پرواز شرکت حمل‌کننده موظف است به استرداد کامل وجه و جبران خسارت به میزان مقرر عمل کند.

روابط عمومی هما در همین رابطه به صلح خبر اعلام کرد:

درخصوص تأخیر پرواز ۷۲۱ “هما” در مسیر تهران – فرانکفورت به اطلاع می‌رساند علت تأخیر، آماده نشدن هواپیمای مورد نظر این پرواز و نیاز به زمان جهت جایگزینی هواپیمای دیگر بوده است و با توجه به اینکه هرلحظه امکان ترخیص هواپیما و انتقال آن به فرودگاه امام (ره) بوده، بنابراین از مسافرین این پرواز با صبحانه کامل، ناهار، ریفرشمنت، چای و آب معدنی پذیرایی به عمل آمد. لازم به ذکر است این پرواز با هواپیمای ایرباس ۳۳۰ در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه انجام شد. روابط عمومی “هما” از مسافرین گرامی این پرواز بابت تأخیر ذکر شده عذرخواهی می‌کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید