امروز: یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 26 ربيع أول 1446 | 2024-09-29
کد خبر: 227762 |
تاریخ انتشار : 09 فروردین 1397 - 19:03 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر تهران- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی بیانیه ای اعلام کرد: یوم الله ۱۲ فروردین نه تنها عید ملت ایران که متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است. به گزارش صلح خبر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بیانیه ای ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

تهران- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی بیانیه ای اعلام کرد: یوم الله ۱۲ فروردین نه تنها عید ملت ایران که متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

به گزارش صلح خبر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بیانیه ای ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

۱۲ فروردین یادآور رأی تاریخی و بی‌نظیر ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم است.

حضور پرشور مردم در همه پرسی ۱۲ فروردین الگوی کشورهای اسلامی است

یوم الله۱۲ فروردین نه تنها عید ملت ایران محسوب می شود بلکه این روز بزرگ متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که موجب استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و منشأ تحولات بزرگ و تاریخ‌ساز را در جهان رقم زد.

بدون تردید حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در همه پرسی ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ و رأی تاریخی به نظام جمهوری اسلامی، زمینه‌ساز عزت و اقتدار امروز این کشور شده است که به‌عنوان الگویی در میان کشورهای آزادی‌خواه جهان می‌درخشد.

در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضدسلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

۱۲ فروردین روز احیای اسلام و زنده شدن خاطرات انقلاب اسلامی است

 سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و وظیفه آحاد مردم و مسئولان است که با تمام توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری و حمایت از تولید داخلی به صورت جهادی و شبانه‌روزی به میدان آمده و شکوفایی تولید و رونق اقتصادی کشور را در سایه حمایت از کالای ایرانی رقم بزنند.

تقارن روز جمهوری اسلامی با ایام اعتکاف و میلاد باسعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی علیه‌السلام و شهادت احیاگر عاشورا حضرت زینب سلام الله علیه، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت و تبیین شاخص های نظام اسلامی است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

یوم‌الله ۱۲ فروردین را به عنوان روز احیای اسلام و زنده شدن خاطرات انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم سال ۱۳۹۷ در سایه هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، سال عزت و اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و رونق اقتصادی و شکوفایی تولید کشور را شاهد باشیم و سال جدید منتهی به ظهور منجی عالم بشریت، مهدی آل محمد عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف شود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید