به گزارش مجله ورزشی صلح خبر نوید صراف:زمانی که حرف از جاذبههای توریسیتی ایتالیا در میان باشد ذهنمان به سوی مکانهایی همچون برج پیزا، کلوسئوم، کانال ونیز، دریاچه کومو و کلیسای سانتاماریا معطوف میشود اما از این به بعد ظاهراً باید یک اسم دیگر نیز به این لیست اضافه کنیم؛ موزه باشگاه یوونتوس. موفقیتهای چند فصل […]
به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

نوید صراف:زمانی که حرف از جاذبههای توریسیتی ایتالیا در میان باشد
ذهنمان به سوی مکانهایی همچون برج پیزا، کلوسئوم، کانال ونیز، دریاچه کومو و
کلیسای سانتاماریا معطوف میشود اما از این به بعد ظاهراً باید یک اسم دیگر نیز به
این لیست اضافه کنیم؛ موزه باشگاه یوونتوس.
موفقیتهای چند فصل اخیر یوونتوس در ایتالیا و اروپا، موجب
افزایش هواداران و علاقمندان به این تیم شده. بیشک به همین دلیل است که موزه
افتخارات این باشگاه که حاوی افتخارات داخلی و خارجی بیانکونریست، مورد استقبال
چشمگیر توریستها قرار گرفته. در واقع بر اساس آمار اعلام شده توسط مسئولان این
موزه که در قلب ورزشگاه آلیانتس یوونتوس قرار دارد، تنها در فصل گذشته (17-2016)،
بیش از 180 هزار نفر با خرید بلیط، از موزه یوونتوس دیدار کردهاند که البته این
رقم شامل کسانی که پکیج توریستی بازدید از استادیوم را خریدهاند، نمیشود.
جالب است بدانید یووه رکورد تعداد بازدیدکننده در یک روز از
موزه افتخاراتاش را نیز در فصل گذشته شکست. درست بعد از پیروزی بانوی پیر برابر
بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بود که بالغ بر 3500 نفر، تنها برای بازدید از
موزه یووه، بلیط خریداری کردند که این تعداد بازدیدکننده در روز، یک رکورد در
تاریخ باشگاه محسوب میشود.
برای درک بهتر این موضوع بد نیست از زاویهای دیگر به آن
نگاه کنیم. موزه افتخارات بیانکونری در سال 2012، افتتاح شد و از آن زمان تا فصل
گذشته (16-2015)، از سوی 870 هزار توریست از جمله بازدیدکنندگان ورزشگاه، مورد
بازدید قرار گرفته. این درحالیست که موزه افتخارات غولهای اسپانیا یعنی رئال
مادرید و بارسلونا، در هر سال میزبان بیش از 1 میلیون توریست است.
حال با توجه به رسیدن بازدید منحصربهفرد 180 هزار نفر از
موزه باشگاه یوونتوس، مسئولان بانوی پیر امیدوارند که این رقم در فصل آینده به بیش
از 200 هزار نفر افزایش پیدا کند. در صورت تحقق این امر، بیانکونری میتواند فقط
از طریق فروش بلیط موزه، بیش از 2 میلیون یورو بر درآمدهای باشگاه بیافزاید.
اما این تمام ماجرا نیست چرا که کمتر توریستی را میابید که بدون
خرید یادگاری، موزه باشگاه را ترک کند. در واقع بر اساس پیشبینی کارشناسان، بانوی
پیر علاوه بر بلیط فروشی موزه، میتواند از طریق فروش اقلام هوادارای و یادگاری در
این مکان، به درآمد سالیانه در حدود 8 میلیون یورو دست یابد که رقمی بسیار قابل
توجه است.
مطمئناً کسب افتخارات بیشتر در سالهای آتی، ضمن افزودن به
تعداد هواداران یووه در سراسر جهان، سبب افزایش روزافزون تعداد علاقمندان بازدید
موزه نیز خواهد شد.
43257
Let’s block ads! (Why?)
اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.
قوانین خبریار صلح خبر
- در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
- شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
- شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
- لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
- از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
- از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
- رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
- در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.