امروز: چهارشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 10 ذو القعدة 1446 | 2025-05-07
کد خبر: 375026 |
تاریخ انتشار : 06 مرداد 1399 - 1:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر در هفته‌های اخیر کری‌خوانی عجیب بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس، باعث شده صفحه‌های شخصی این افراد در اینستاگرام پربازدید شود تا با همین ترفند تبلیغات خوبی را جذب کنند. به گزارش صلح خبر، فوتبال جذابیت‌های بسیاری دارد که باعث می‌شود انسان‌ها با جدیت خاصی آن را دنبال کنند اما […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

در هفته‌های اخیر کری‌خوانی عجیب بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس، باعث شده صفحه‌های شخصی این افراد در اینستاگرام پربازدید شود تا با همین ترفند تبلیغات خوبی را جذب کنند.

به گزارش صلح خبر، فوتبال جذابیت‌های بسیاری دارد که باعث می‌شود انسان‌ها با جدیت خاصی آن را دنبال کنند اما شاید بتوان گفت در این میان یکی از مهمترین جذابیت‌ها، کری‌خوانی برای تیم رقیب است. هیچکس نمی‌تواند بگوید فوتبال را دنبال می‌کند اما برای رقیب تیم محبوب خود، کری نخوانده است.

آنچه باعث می‌شود گاهی حساسیت در برخی بازی‌ها بیشتر شود، همین کری‌خوانی‌های هواداران قبل و بعد از مسابقه است اما موضوع وقتی جالب می‌شود که ببینیم برخی پیشکسوتان باشگاه‌ها، این جذابیت را به حربه‌ای برای خود تبدیل کنند تا بیشتر روی بورس باشند و بتوانند از فضای تبلیغاتی استفاده کنند. 

در هفته‌های اخیر بارها در برنامه‌های زنده تلویزیونی یا صفحه‌های اینستاگرامی دیده‌ایم که برخی پیشکسوتان سرخ‌آبی‌ کری‌های عجیب برای تیم رقیب می‌خوانند که شاید آن اظهارات به دور از شأن آن پیشکسوت باشد. بعد از انتشار این صحبت‌ها هم ناگهان می‌بینیم پیشکسوتی که ماه‌ها در صدر اخبار نبود، صفحه شخصی اش پربازدید و پر از «لایک» می‌شود.

در حوزه دیجیتال مارکتینگ، لایک و کامنت و همینطور دنبال کننده حرف اول را برای تبلیغات می‌زنند. حالا تصور کنید یک پیشکسوت که ماه‌ها خبری از او منتشر نشده و پیشنهادی برای تبلیغات اینستاگرامی ندارد، به یکباره اظهار نظر عجبیی درباره تیم رقیب انجام می‌دهد و در فضای مجازی پربازدید می‌شود. او حالا می‌تواند تبلیغات پر سودی را برای خود جذب کند. 

البته خیلی از پیشکسوتان سرخ‌آبی وقتی قرار است از تیم رقیب صحبت کنند، از جملات عجیب استفاده نمی‌کنند و با احترام از حریف یاد می‌کنند اما در این میان مثلا یک نفر می‌گوید: «نگران است فاصله تیم محبوبش با رقبا در جدول از فرودگاه امام خمینی (ره) تا میدان تجریش نشود.» در مقابل هم پیشکسوت دیگری می‌گوید: «در باشگاه ما جام‌های بسیاری از جمله آسیایی موجود است، اگر می‌خواهند به آنها بدهیم.»

اگر بخواهیم از این دست جملات را بنویسم، شاید حوصله‌ای برای خواندن آنها نباشد اما متاسفانه واقعیت کری‌خوانی‌های این روزهای فوتبال ایران است که از سوی بازیکنان سابق سرخ‌آبی‌ها بیان می‌شود. حالا بعد از اینگونه اظهارات اگر سری به صفحه برخی از این پیشکسوتان بزنید، تبلیغاتی را درباره شرکت‌های مختلف می‌بینید. 

همانطور که گفته شد، بخش جذاب فوتبال همین کری‌خوانی‌هایی است که بین هواداران و بازیکنان شکل می‌گیرد اما موضوع وقتی تلخ می‌شود که ببینیم برخی از این فضا برای منافع مالی خود استفاده کنند. شاید بهتر باشد هواداران هم با شناخت بهتری وارد این فضا شوند تا دست مایه سواستفاده برخی افراد نشوند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید