امروز: دوشنبه, ۳ دی ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 22 جماد ثاني 1446 | 2024-12-23
کد خبر: 45332 |
تاریخ انتشار : 22 دی 1394 - 22:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کتاب | برندسازی تا رسیدن به اوج فرهنگ > ادبیات – همشهری آنلاین:کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج تالیف کاترین کاپیتا و با ترجمه‌ی خلیل جعفرپیشه با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد. خلیل جعفرپیشه، مترجم توانمندی است که پیش از این هم کتاب برندینگ عاطفی از وی از انتشارات بازاریابی منتشر شده […]

کتاب | برندسازی تا رسیدن به اوج

فرهنگ > ادبیات – همشهری آنلاین:
کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج تالیف کاترین کاپیتا و با ترجمه‌ی خلیل جعفرپیشه با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

خلیل جعفرپیشه، مترجم توانمندی است که پیش از این هم کتاب برندینگ عاطفی از وی از انتشارات بازاریابی منتشر شده بود.

در دنیای کسب‌و‌کار و کارآفرینی، همه چیز با یک ایده آغاز می‌شود. به تحقیق پاشنه‌اشیل، و یکی از دلایل اصلی عقیم ماندن بسیاری از ایده‌های کسب‌وکار و کارآفرینی در کشور ما، عدم وجود دانش بازاریابی و برند در میان کارآفرینان است. امروزه بدون وجود مدیریت استراتژی برند، کسب و‌کار ارزش‌آفرین تحقق نخواهد یافت. زمانی که سفر کارآفرینی با سفر برندسازی همداستان می‌شوند، ایده‌های کوچک به پدیده‌های بزرگ تبدیل می‌شوند و برندسازی پیشران توسعه‌ در تمامی سطوح واقع خواهد شد.

کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج برای آنهایی است که می‌خواهند کسب و‌کاری سرشار از الهام و احساس بنا کنند، اما فاقد دانش بازاریابی و برندسازی برای به ثمر نشاندن ایده‌ی خود، و تبدیل آن به یک برند بزرگ هستند.

کتاب « برندسازی تا رسیدن به اوج » به عنوان یک راهنمای کامل برندسازی با ارائه‌ی مفاهیم علمی در کنار داستانهای واقعی از دنیای برند یک راهنمای گام به گام در مسیر ساخت توامان برند کسب‌و کار و برند شخصی به شمار می‌رود. این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه کسب‌وکار خود را از ابتدا در دل یک برند بنا کنید.

فهرست مطالب کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج:

دیباچه: داستان من
فصل اول: ایده‌ی برنده چیست؟
فصل دوم: نقش کیمیاگری کارآفرین شناسه‌دار
فصل سوم: در جستجوی جایگاهی قدرتمند
فصل چهارم: ایجاد هویت شفاهی مخصوص برند
فصل پنجم: ایجاد ظاهر و احساس مخصوص برند
فصل ششم: برند مرا جولان بده
فصل هفتم: بازاریابی برند
فصل هشتم: فرهنگ سازمانی: یک تیم با یک رویا
فصل نهم: اهرم نفوذ شما چیست؟
فصل دهم: شبکه‌سازی: کار را از شبکه جدا کنید
فصل یازدهم: از ایده‌ی کوچک تا برند بزرگ

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!