امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 258782 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1397 - 16:29 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی موفق تیم ملی واترپلوی ایران به عنوان مهمان ویژه در سالن خانه والیبال حاضر شد. به گزارش صلح خبر، از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) یکم اسفند ماه ۱۳۹۷ مرحله نخست بازی‌های پلی‌آف لیگ‌عالی والیبال با برگزاری ۴ دیدار آغاز شده است که حضور سرمربی موفق تیم ملی واترپلو […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی موفق تیم ملی واترپلوی ایران به عنوان مهمان ویژه در سالن خانه والیبال حاضر شد.

به گزارش صلح خبر، از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) یکم اسفند ماه ۱۳۹۷ مرحله نخست بازی‌های پلی‌آف لیگ‌عالی والیبال با برگزاری ۴ دیدار آغاز شده است که حضور سرمربی موفق تیم ملی واترپلو برای تماشای جدال خودرو سازان لیگ‌عالی والیبال به عنوان مهمان ویژه، از حواشی قابل توجه این بازی است.

دو تیم پیکان و سایپای تهران در سالن خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که حضور “الکساندر چیریچ” سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی ایران در محل برگزاری این مسابقه، از نکات قابل توجه بازی بود.

تیم ملی واترپلوی ایران با هدایت الکساندر چیریچ توانست در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، پس از ۴۴ سال به مدال بازی‌های آسیایی(برنز) دست پیدا کند.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم‌ملی والیبال نیز به همراه الکساندر چیریچ هموطن خود در سالن مسابقه حضور دارد.

اما نکته قابل توجه دیگر حضور پر شور هواداران دو ‌تیم در خانه‌ والیبال است که در طول فصل چندان از این دو تیم کم‌هوادار پایتخت حمایت نکرده بودند.

از دیگر حواشی این بازی می‌توان به اعتراض مربیان دو تیم نسبت به استفاده از “ویدئو چک” اشاره کرد که از اول فصل به دلیل استفاده نکردن از این تکنولوژی، حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته است.

هواداران‌ پیکان در اقدامی جالب، در اعتراض به نظرات داور بازی از پرچم‌های سفید استفاده کردند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید