به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر ؛ جامعه > مشکلات مردم – یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم اعلام کرده در یکی از دستگاههای خودپرداز بانکی، عملیات انتقال پول انجام داده ولی وجه، به حساب مقصد واریز نشده. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عملیات گسترده بانکی و تراکنش هایی که به خصوص در روزهای پایانی سال انجام شد، باعث […]
به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر ؛
جامعه > مشکلات مردم – یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم اعلام کرده در یکی از دستگاههای خودپرداز بانکی، عملیات انتقال پول انجام داده ولی وجه، به حساب مقصد واریز نشده.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عملیات گسترده بانکی و تراکنش هایی که به خصوص در روزهای پایانی سال انجام شد، باعث می شود بعضا خطاهای اندکی در سیستم بانکی کشور رخ دهد.
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره گلایه کرده: در مورخه 28 اسفند سال قبل با کارت یکی از بانکها به خودپرداز بانک دیگری مراجعه نمودم ومبلغی پول را به آن بانک انتقال دادم و انتقال انجام نشد بعد از یک روزکه فردای ان روز بود کارت را زدم تا پول بگرم ولی متاسفانه پولی نبود مبلغ کم شده بود وتاحالا که 10روز می گذرد نه بانک جواب می دهد ونه امداد شتاب و هیچ کس هم پاسخگو نیست! حالا چه کنم؟
در پاسخ به این مخاطب ارجمند باید ذکر کنیم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دستورالعمل مفصل 15 صفحه ای را 13 سال پیش به تصویب رسانده که در آن، نحوه پیگیری خطا در دستگاه های خودپرداز تشریح شده است.
برای دیدن این دستورالعمل و پیگیری خطای دستگاه، (اینجا) را بخوانید.
46231
Let’s block ads! (Why?)
RSS
اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.
قوانین خبریار صلح خبر
- لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
- از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
- در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.