امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 258793 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1397 - 17:58 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر تیم پیکان تهران توانست در نخستین بازی مرحله پلی‌آف لیگ‌عالی والیبال، تیم سایپا را در مصاف خودروسازان لیگ شکست دهد. به گزارش صلح خبر، نخستین مرحله بازی‌های پلی‌آف لیگ‌عالی والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) یکم اسفند ماه ۱۳۹۷ با برگزاری چهار بازی پیگیری شد که تیم‌های […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

تیم پیکان تهران توانست در نخستین بازی مرحله پلی‌آف لیگ‌عالی والیبال، تیم سایپا را در مصاف خودروسازان لیگ شکست دهد.

به گزارش صلح خبر، نخستین مرحله بازی‌های پلی‌آف لیگ‌عالی والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) یکم اسفند ماه ۱۳۹۷ با برگزاری چهار بازی پیگیری شد که تیم‌های شهرداری ورامین و پیکان تهران توانستند مقابل رقبای خود به برتری برسند.

در نخستین بازی این مرحله دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که ورامینی‌ها در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۱ حریف خود را شکست دادند تا در مجموع سه بر صفر پیروز بازی باشند.

اما در دومین بازی این مرحله نیز دو تیم پیکان و سایپای تهران در خانه والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها با درخشش سلیم چپرلی در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹ حریف خود را شکست دادند تا فاتح جدال خودروسازان در نخستین مرحله پلی‌آف لیگ باشند.

نتایج مرحله اول مسابقات پلی‌آف لیگ‌عالی والیبال به شرح زیر است:
پیکان تهران ۳ – صفر سایپا تهران (۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹)
شهرداری ورامین ۳ – صفر شهرداری گنبد (۲۵-۱۷، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۱)
فولاد سیرجان – پیام مشهد (در حال برگزاری)
خاتم اردکان – کاله مازندران (در حال برگزاری)

در این دور از مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ‌عالی هر تیمی که بتواند در هر دو دیدار حریفش را شکست دهد به نیمه‌نهایی صعود می‌کند. در صورتی که هر کدام از تیم‌ها یک بازی را ببرند تکلیف تیم صعود کننده در بازی سوم مشخص خواهد شد.

طبق تصمیم سازمان لیگ، بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال این مسابقات به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید