امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 221271 |
تاریخ انتشار : 25 بهمن 1396 - 16:44 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر تیم پیکان تهران با پیروزی سه بر صفر برابر تیم شهرداری ورامین به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ عالی والیبال صعود کرد. به گزارش صلح خبر، در آغاز دیدار های دور برگشت مرحله پلی آف لیگ عالی والیبال از ساعت ۱۵ و در خانه والیبال و […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

دیدار تیم‌های والیبال پیکان و شهرداری تبریز

تیم پیکان تهران با پیروزی سه بر صفر برابر تیم شهرداری ورامین به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ عالی والیبال صعود کرد.

به گزارش صلح خبر، در آغاز دیدار های دور برگشت مرحله پلی آف لیگ عالی والیبال از ساعت ۱۵ و در خانه والیبال و در حضور ۴۰۰ تماشاگر تیم پیکان تهران میزبان شهرداری ورامین بود که در پایان موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا با دو بردی که در بازیهای قبل به دست آورد به مرحله نیمه نهایی صعود کند. پیکان ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۱ به سود خود تمام کرد.

در سوی مقابل شاگردان محمد ترکاشوند که در بازی رفت در خانه عملکرد ضعیفی داشتند، هرچند با تشویق های پرشور تماشاگرانشان در خانه والیبال بازی قابل قبولی را ارائه داند اما مغلوب کار تیمی خوب پیکان شدند و با این دو شکست از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

پیکان باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار بانک سرمایه و هاوش گنبد برود.

در دیگر دیدار های دور برگشت مرحله پلی آف از ساعت ۱۶ تیم خاتم اردکان به مصاف سایپا تهران رفته است که این بازی با نتیجه یک بر صفر(۲۵-۲۰) به سود خاتم در جریان است.

از ساعت ۱۷:۳۰ هاوش گنبد در سالن المپیک میزبان هاوش است و کاله مازندران از شهرداری تبریز میزبانی می کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید