امروز: شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 23 ذو الحجة 1445 | 2024-06-29
کد خبر: 438255 |
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1400 - 20:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر قدس عصر امروز، شنبه به استفاده از بمب‌های صوتی و آب‌های پرفشار برای سرکوب تظاهرات علیه بسته شدن محله الشیخ جراح متوسل شدند. به گزارش صلح خبر،‌ خبرگزاری الشهاب اعلام کرد: نیروهای اشغالگر از شلنگ‌های آب پرفشار و بمب‌های صوتی برای متفرق کردن […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر قدس عصر امروز، شنبه به استفاده از بمب‌های صوتی و آب‌های پرفشار برای سرکوب تظاهرات علیه بسته شدن محله الشیخ جراح متوسل شدند.

به گزارش صلح خبر،‌ خبرگزاری الشهاب اعلام کرد: نیروهای اشغالگر از شلنگ‌های آب پرفشار و بمب‌های صوتی برای متفرق کردن شرکت‌کنندگان در تظاهرات استفاده کردند.

این تظاهرات مقابل ورودی غربی محله الشیخ جراح علیه بسته شدن محله استفاده کردند.

به گفته منابع، علاوه بر ساکنان الشیخ جراح فعالان صلح خبر شرکت کردند و شعارهایی در محکومیت محاصره محله الشیخ جراح و اقدامات نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان در حق ساکنان فلسطینی محله سردادند. 

شرکت‌کنندگان خواستار ممانعت از اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان اسرائیلی و لغو محاصره غیرقانونی ادامه دار محله از ۱۴ روز پیش شدند.

نیروهای اشغالگر از تظاهرات در ورودی محله ممانعت کردند در حالی‌که به شهرک‌نشینان اجازه دادند آزادانه اجازه ورود و خروج می‌دادند.

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک فرد بر اثر بمب صوتی خبر داد که نیروهای اشغالگر از آن علیه تظاهرکنندگان استفاده کردند.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به طور گسترده در ورودی محله الشیخ جراح مستقر شده و مانع از ورود شهروندان به خانه‌های تحت محاصره شدند. این شهروندان در معرض تهدید کوچاندن اجباری به نفع شهرک‌شینان قرار دارند.

اهالی الشیخ جراح در شهر قدس اشغالی خواستار همبستگی با آنها برای پایان دادن به محاصره اسرائیل علیه این محله شدند.

ساکنان محله خواستار حمایت از خودشان شدند و ساعت پنج عصر در اعتراض به محاصره تحمیلی نیروهای اشغالگر بر محله‌شان به محله رفتند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید