امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 362723 |
تاریخ انتشار : 17 خرداد 1399 - 4:40 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر وضعیت ادامه یا پایان لیگ عالی فوتبال بانوان در حالی مشخص نیست که سازمان لیگ تکلیف دسته دو و سه فوتبال مردان را هم مشخص کرده است. به گزارش صلح خبر، در پی شیوع ویروس کرونا لیگ عالی فوتبال بانوان از تاریخ هفتم‌اسفند ۹۸ لغو شد. با از سرگیری […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

وضعیت ادامه یا پایان لیگ عالی فوتبال بانوان در حالی مشخص نیست که سازمان لیگ تکلیف دسته دو و سه فوتبال مردان را هم مشخص کرده است.

به گزارش صلح خبر، در پی شیوع ویروس کرونا لیگ عالی فوتبال بانوان از تاریخ هفتم‌اسفند ۹۸ لغو شد. با از سرگیری فعالیت برخی از رشته‌های ورزشی و تصمیم‌گیری در مورد شروع رقابت‌های لیگ، از آنجایی که تنها چهار بازی از لیگ بانوان باقی مانده و انجام آنهاجایگاه تیم‌های صدرنشین را تغییر نمی‌دهد، مربیان و بازیکنان خواستار اعلام پایان لیگ شدند.

گلاره ناظمی، مسئول کمیته مسابقات بانوان پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به درخواست تیم‌ها برای تعطیلی لیگ در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود. هر چند از این اظهار نظر مدت‌ها می‌گذرد اما هنوز تصمیم قطعی در مورد سرنوشت لیگ گرفته نشده است؛ مرضیه جعفری، سرمربی تیم صدرنشین شهرداری بم کرمان نیز به صلح خبر گفت:” گویا قرار نیست مسابقات برگزار شود اما هنوز چیزی به صورت شفاهی یا کتبی اعلام نشده است.”

بلاتکلیفی لیگ بانوان و سکوت فدراسیون فوتبال در مورد اعلام قهرمان و پایان رسمی مسابقات در حالی است که تکلیف در بخش مردان مشخص شده حتی وضعیت لیگ‌های دسته دو و سه نیز روشن است و مسابقات از تیرماه آغاز می‌شود.

بی‌توجهی به تعیین تکلیف مسابقات در بخش بانوان قابل توجیه نیست و صرفا می‌تواند بیانگر نگاه مسئولان تصمیم گیرنده به بخش بانوان باشد. با توجه به درخواست برخی تیم‌ها برای اعلام پایان لیگ و عدم تغییر در جایگاه مدعیان قهرمانی، مسئولان باید با اولویت قرار دادن سلامتی بازیکنان هر چه زودتر وضعیت این فصل را مشخص کنند تا بتوانند با برنامه ریزی دقیق‌تری شرایط لازم برای فصل بعد مسابقات را فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید