امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 438716 |
تاریخ انتشار : 04 خرداد 1400 - 13:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه‌شنبه از “تشنج” کشورهای غربی در مورد حادثه “رایان‌ایر” در مینسک انتقاد کرد و واکنش نشان ندادن غربی‌ها به فرودهای اجباری قبلی را یادآور شد. به گزارش صلح خبر به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا که در برنامه SolovieLive یوتیوب صحبت می‌کرد، اجبار […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

واکنش مجدد سخنگوی وزارت خارجه روسیه به وقایع بلاروس

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه‌شنبه از “تشنج” کشورهای غربی در مورد حادثه “رایان‌ایر” در مینسک انتقاد کرد و واکنش نشان ندادن غربی‌ها به فرودهای اجباری قبلی را یادآور شد.

به گزارش صلح خبر به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا که در برنامه SolovieLive یوتیوب صحبت می‌کرد، اجبار هواپیمای رئیس‌جمهور بولیوی به فرود در وین در سال ۲۰۱۳ به درخواست سرویس‌های ویژه آمریکا که “ادوارد اسنودن”، مأمور سیا را تحت پیگرد قرار داده بودند، یادآور شد. وی افزود در سال ۲۰۰۴، هواپیمای شخصی “اندری واویلوف”، قانون‌گذار وقت روس نیز بار دیگر به درخواست آمریکا وادار به فرود شد.

وی خاطرنشان کرد: آیا به خاطر دارید ناتو واکنشی به هر یک از این اقدامات نشان داده باشد؟ هیچ واکنشی صورت نگرفت… این‌ها فقط چند نمونه هستند. تشنج‌های خشونت‌آمیز، دستگیری‌های بدون محاکمه یا تحقیق، صرفاً بر اساس مطالبی که سرویس‌های ویژه تهیه کرده یا بر پایه تحریکات. مردم، شهروندان کشورهای جهان سوم کاملاً به صورت غیرقانونی از کشوری به کشور دیگر منتقل شده‌اند. برای آن‌ها، این اصلاً به حساب نمی‌آید. این عادی است، روال روزمره است… و با وجود چنین پیش‌زمینه‌ای، غرب حالا به دلیلی متشنج می‌شود. ما متوجهیم که چرا، چون بلاروس در دستورکار قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید