امروز: سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 12 ذو الحجة 1445 | 2024-06-18
کد خبر: 547678 |
تاریخ انتشار : 25 خرداد 1403 - 21:07 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان رییس هیات اسکیت خوزستان درباره چند استعفا در این هیات توضیح داد و گفت: این استعفاها ورزشی نیستند. صادق ظهیری در گفت وگو با صلح خبر، درباره استعفای دسته جمعی در هیات اسکیت خوزستان، اظهارکرد: اسم این استعفاها را باید استعفای وابسته به هم گذاشت و استعفای ورزشی نیست؛ شش ماه از پایان […]

صلح خبر/خوزستان رییس هیات اسکیت خوزستان درباره چند استعفا در این هیات توضیح داد و گفت: این استعفاها ورزشی نیستند.

صادق ظهیری در گفت وگو با صلح خبر، درباره استعفای دسته جمعی در هیات اسکیت خوزستان، اظهارکرد: اسم این استعفاها را باید استعفای وابسته به هم گذاشت و استعفای ورزشی نیست؛ شش ماه از پایان مدت حکم خانم گرجیان به عنوان نایب رییس می گذشت، ولی چون از پیشکسوتان و کاربلدان اسکیت استان است، ما سکوت کرده بودیم. به هر حال با توجه به این که او مربی شنا است، زمان و توانایی لازم را برای پرداختن به اسکیت نداشت. جلسات متعددی برگزار می‌شد و او فقط حضور پیدا می‌کرد و جوابگوی علاقه‌مندان به این رشته نبود و مسئولان اداره کل ورزش استان هم شاهد این موضوع هستند.

او ادامه داد: خانم گرجیان متخصص این رشته است اما برنامه ریزی خوبی ندارد. برای بار سوم بود که استعفا می‌داد که با دو دفعه قبل موافقت نکردم اما واقعا بیاید و بگوید علت استعفای او برای سومین بار چیست. آقای قربانی بیرگانی هم که از کمیته فرهنگی استعفا داد، پسرخاله خانم گرجیان است و آقای بهارزاده نیز که به عنوان مشاور رسانه در هیات فعالیت داشت به نوعی همکار خانم گرجیان است. ضمن این که آقای واحدی مسئول کمیته آموزش هم که استعفا داد، یک سالی است که سرباز است و توانایی کار نداشت.

رییس هیات اسکیت خوزستان گفت: وقتی خانم گرجیان توانایی تمدید نایب رییسی خود را ندارد و در جلسات متعدد هم با او صحبت شد اما حرف و عمل او یکی نشد، در نهایت پس از دفعه سوم با استعفای او موافقت شد. او پیش از این هم در هیات شنا نتواسته بود کار کند، زیرا به نوعی می‌خواهد همه امور در دست خودش باشد و به این شکل نمی‌توان کار کرد. من هیچ مشکلی با خانم گرجیان نداشتم و حتی تمام امور دست او بود و نمی‌دانم چرا این دوستان بی‌دلیل استعفا کرده‌اند.

او درباره برگزار نشدن مجامع سالانه هیات اسکیت خوزستان، عنوان کرد: پس از این که من عهده‌دار مسئولیت هیات شدم، این مسئولیت همزمان با همه‌گیری کرونا بود و در آن برهه امکان برگزاری مجمع سالانه نبود اما من به رییس فدراسیون نامه ارسال و عنوان کردم از آمادگی کامل برای برگزاری مجمع برخوردار هستیم اما در ادامه نیز باتوجه به بازی‌های آسیایی این مهم میسر نشد. به هر حال هیات مقصر نیست و فدراسیون اقدامی نداشت.

ظهیری تاکید کرد: هیات اسکیت خوزستان مشکلات زیادی دارد ولی هنوز روی پای خود ایستاده است. با وجود این مشکلات قهرمانی‌های زیادی در کشور به دست آورده‌ایم و حتی نگین شیخی در بازی‌های آسیایی چهارم شد. جدیدا هم یک ورزشکار استان در انتخابی تیم‌ملی در رنکینگ دوم و ان شاءالله عازم رقابت‌های جهانی خواهد شد.

او بیان کرد: هیات اسکیت هیچ گونه امکانات زیر ساختی ندارد، اما این همه قهرمانی آسیایی و کشوری داشته‌ایم. ضمن این که تلاش ما برگزاری مسابقات استانی در حد حرفه‌ای بوده است. همچنین در حال تلاش برای راه اندازی پیست اسکیت در اهواز هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید