امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 438762 |
تاریخ انتشار : 04 خرداد 1400 - 19:11 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر دبیرکل اتحادیه عرب با نادیده گرفتن حملات ائتلاف عربی به رهبری عربستان به یمن، نسبت به سرانجام حملات انصارالله به عربستان هشدار داد. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب امروز سه شنبه در استقبال از احمد عبید بن دغر، رئیس […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

دبیرکل اتحادیه عرب با نادیده گرفتن حملات ائتلاف عربی به رهبری عربستان به یمن، نسبت به سرانجام حملات انصارالله به عربستان هشدار داد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب امروز سه شنبه در استقبال از احمد عبید بن دغر، رئیس مجلس شورای دولت مستعفی یمن مدعی شد، این حملات تنها درد و رنج ملت یمن را در سراسر این کشور طولانی می‌کند.

وی از انصارالله خواست به جای اینکه با دستورالعمل‌های طرف‌های منطقه‌ای اقدام کند که دنبال تحقق منافع خود هستند، به منافع یمن و درد و رنج آنها توجه کند که چند سال جنگ آنها را به ستوه آورده است.

ابوالغیط در این دیدار گفت، باور دارد که ملت یمن خواستار زندگی در یمنی متحد و با ثبات به دور از درگیری و جنگ هستند.

وی در جریان آخرین تحولات وضعیت سیاسی و میدانی یمن قرار گرفت و بر حمایت اتحادیه عرب از استقلال و حاکمیت این کشور به دور از مداخلات خارجی تاکید کرد.

بن دغر نیز مدعی شد، انصارالله همچنان هیچ طرحی را در مورد راه حل سیاسی جنگ یمن نمی‌پذیرد با اینکه می‌داند این طرح‌ها آنها را از آینده یمن دور نمی‌کند.

وی ادعا کرد، تاثیرات منطقه‌ای در تصمیم‌گیری‌های سیاسی انصارالله بسیار نقش دارد.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید