امروز: سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 9 ذو القعدة 1446 | 2025-05-06
کد خبر: 159945 |
تاریخ انتشار : 03 تیر 1396 - 13:33 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر نعمت‌زاده: عده‌ای دنبال وارد کردن کشتی از خارج بودند که جلویشان را گرفتیم اقتصاد > صنعت – ایرنا نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پیگیری استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای ساخت کشتی، افزود: برخی در کشور به دنبال وارد کردن کشتی از خارج بوده و هستند، اما جلوی […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

نعمت‌زاده: عده‌ای دنبال وارد کردن کشتی از خارج بودند که جلویشان را گرفتیم

اقتصاد > صنعت – ایرنا نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پیگیری استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای ساخت کشتی، افزود: برخی در کشور به دنبال وارد کردن کشتی از خارج بوده و هستند، اما جلوی کارشان را گرفتیم.

«محمدرضا نعمت زاده» امروز (شنبه) در مراسم تقدیر از شرکت امیدان ساحل پارسیان، به پاس حمایت از صنایع داخلی در صنعت کشتی سازی در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: باید تولید داخلی را حمایت و تقویت کنیم .

وی همچنین افزود: اصلاح اشکالات قانون صنایع دریایی در دستور کار دولت است.
به گفته این مقام مسئول، حمل و نقل دریایی و صنایع دریایی کشور با وجود آبراهه های خوب در دریاهای شمال و جنوب جای رشد زیاد دارند.
شرکت بین المللی کشتیرانی امیدان ساحل پارسیان در سال 1383 با رویکرد توسعه فعالیتهای دریایی و فراساحل تاسیس شد.
این شرکت پس از انجام مطالعات فنی و اقتصادی درحوزه های ساخت و ساز شناورهای چند منظوره خدمات رسان اقدام به برنامه ریزی و شروع چندین پروژه ساخت شناور با بهره گیری از فناوری و تجهیزات روز جهان در منطقه محروم خرمشهر کرده و با وجود چالشهای بسیار موفق به رکورد شکنی زمان ساخت شناور در کمتر از 12 ماه شد.
بدین ترتیب گام موثری در راستای توسعه و ارتقای کیفی خدمات رسانی به صنعت کشتی سازی و فراساحل برداشته شد به نحوی که اکنون حداقل 6 فروند از شناورهای تولید شده در حال انجام ماموریت های محوله در مناطق نفتی حوزه خلیج فارس و بنادر جنوبی کشور هستند.
شرکت osp نخستین سازنده یدک کش خدمات رسان (TUG-UTILITY) با طراحی DAMEN هلند و با قدرت 4000 اسب بخار در کشور و یکی از خوشنام ترین شرکتهای فعال در جامعه دریایی و بویژه در حوزه فراساحل است.
این شرکت سابقه بکارگیری مدل یکپارچه ای از تلفیق بخش طراحی، ساخت و راهبری شناورهای مختلف با مدیریت واحد را دارد.
شرکتOSP در زمینه های عملیاتی رعایت نکات ایمنی و زیست محیطی را سر لوحه خود قرار داده و رعایت استانداردهای بین الملل را در اولویتهای کار قرار داده است.
گسترش ناوگان از دیگر اهداف شرکت بوده و در این ارتباط در حال ساخت سه فروند شناور دیگر در کشتی سازی ایزوایکو واقع در بندرعباس است و آمار خوبی از سفارش ساخت شناور به کشتی سازیهای داخلی را به خود اختصاص داده است.

35225

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی و خبریار صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید