امروز: شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 23 ذو الحجة 1445 | 2024-06-29
کد خبر: 226954 |
تاریخ انتشار : 28 اسفند 1396 - 11:48 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» شامل پژوهش‌ها و جستارهایی درباره رسانه و سیاست و امنیت نوشته امیر دبیری مهر پژوهشگر علوم سیاسی منتشر شد. به گزارش صلح خبر، در معرفی این کتاب آمده است: در این کتاب که با رهیافت بین رشته‌ای علوم سیاسی، علوم ارتباطات و مطالعات […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» شامل پژوهش‌ها و جستارهایی درباره رسانه و سیاست و امنیت نوشته امیر دبیری مهر پژوهشگر علوم سیاسی منتشر شد.

به گزارش صلح خبر، در معرفی این کتاب آمده است: در این کتاب که با رهیافت بین رشته‌ای علوم سیاسی، علوم ارتباطات و مطالعات امنیتی و دفاعی تالیف شده است به موضوعاتی مانند: ستاره ها نوین عرصه سیاست، ستاره ها غیررسمی موثر بر امنیت، رابطه رسانه و امنیت ملی، رابطه رسانه‌ها و هویت ملی، تاثیر کنش رسانه‌ای بر روابط بین‌الملل، تکنیک‌های عملیات روانی، تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای بر امنیت روانی و هویت جامعه ایرانی و… به روش تحلیلی پرداخته شده است.

در ادامه عنوان شده است: با توجه به اینکه مطالب این کتاب در ۱۰ سال اخیر و متناسب با نیازها و اقتضائات کشور و با رویکرد پژوهشی تالیف شده و در این اثر به‌طور یک‌جا عرضه می‌شود، مخاطب اصلی آن همه علاقه‌مندان و دست‌اندکاران حوزه‌های سیاسی و رسانه‌ای و امنیتی کشور بویژه پژوهشگران، استادان و دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل، علوم ارتباطات و علوم دفاعی و امنیتی هستند.

کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» اولین کتاب از سری تاملات اندیشکده خرد است و کتاب‌های دوم و سوم نویسنده با عنوان‌های «فرزانگی و جهان‌داری» و «خردمندی و پارسایی» به زودی به بازار نشر عرضه خواهد شد.

امیر دبیری مهر نویسنده و پژوهشگر، دانش‌آموخته علوم سیاسی با گرایش جامعه‌شناسی سیاسی در مقطع دکتری تخصصی و رئیس هیات‌مدیره انجمن اندیشه و قلم است.

 انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید