امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26

آیا معیار درست برای تصمیم‌گیری در مورد کارکنان تنها عملکرد آنهاست

آیا معیار درست برای تصمیم‌گیری در مورد کارکنان تنها عملکرد آنهاست؟ این یک داستان جالب و خواندنی و در عین حال پنذآموز برای مدیرن و سرپرستان سازمانها می‌باشد. چاقي سریما نازاریان بیل هوگلان عمیقا در حال مطالعه فایلی بود که درون کامپیوترش بود که صدای بامپ بامپی او را به خودش آورد و او با […]

17 آبان 1391 - 1:12
ارسال توسط :

اصول و راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

افزایش اعتماد به نفس 1 – هميشه در رديفهای جلو بنشينيد : تا به حال توجه كرده ايد چگونه در جلسات نخست رديفهای آخر پر ميشود عموم مردم برای نشستن به رديفهای عقب يورش ميبرند تا كمتر توی چشم بخورند. بيشتر مردم چون اعتماد به نفس ندارند از انگشت نما بودن خود در هراسند.در رديفهای […]

16 آبان 1391 - 23:56
ارسال توسط :

نکات مهم و اصول نفوذ بر دیگران

اصول نفوذ بر دیگران اصول دوستیابی و نفوذ بر دیگران و رهبری مؤثر به قرار زیر است: 1- انتقاد، شکایت را محکوم نکنید. 2- صادق باشید. 3- در دیگران انگیزه ایجاد کنید. 4- ذاتاً به دیگران علاقه مند باشید.

16 آبان 1391 - 23:40
ارسال توسط :

160 پیشنهاد به مدیران بازاریابی فروش و ارتباطات

160 پیشنهاد به مدیران بازاریابی فروش و ارتباطات 1- در انجام كارها روي شيوه‌اي خاص تأكيد نكنيد. شايد كسي بتواند از مسيركوتاه‌تر و بهتري شما را به مقصد برساند. 2- توجه داشته باشيد دانش و تجربه، هيچ كدام به تنهايي رهگشا نيستند، مثلاكسيژن و هيدروژن كه از تركيب معيني از آنها هواي تنفس ما تأمين […]

16 آبان 1391 - 23:31
ارسال توسط :

پانزده توصیه کاربردی برای مدیران و سرپرستان

15 توصیه برای مدیران و سرپرستان 1- در انجام کارها روی شیوه ای خاص تأکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند. 2- توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ کدام به تنهایی رهگشا نیستند؛ مثل اکسیژن و هیدروژن که از ترکیب معینی از آنها هوای تنفس […]

16 آبان 1391 - 22:53
ارسال توسط :

آشنایی با پیشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد

پيشنهاد فروش و بازاريابي منحصر به فرد سیده سارا قافله باشی هر تبليغ بايد حاوي يك پيشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد براي مصرف‌كننده باشد و جهت اثرگذاري اوليه در خصوص آن برند، بايد به صراحت بگويد ‌اين محصول را بخريد و از‌ اين فايده منحصر به فرد آن بهره‌مند شويد. پيشنهاد فروش منحصر […]

16 آبان 1391 - 8:35
ارسال توسط :

آشنایی با مدیران ثروتمند جهان بیست مدیر افسانه‌ای

بیست مدیر ثروتمند جهان 1) جک ولش نشریه فورچون در سال 1999 وی را «مدیر قرن» نامید. عمده شهرت خود را مدیون بازسازی و سازمان‌دهی شرکت جنرال الکتریک است که سطوح مدیریتی را از 29 سطح به 6 سطح کاهش داده، برخی حوزه‌های کسب‌وکار را تعطیل کرده و ‌درصد زیادی از زیردستان خویش را اخراج […]

16 آبان 1391 - 8:31
ارسال توسط :

کارآفرینان باید برنامه بازاریابی داشته باشند

آیا برنامه بازاریابی دارید؟ در بازاریابی اشتباهاتی وجود دارند که تاثیر قابل توجهی بر میزان درآمد می‌گذارند. اولین قدم در افزایش فروش و سودآوری کسب‌و‌کار، شناخت اشتباهات رایج، و متوقف ساختن آنها است. در این مقاله به اشتباه رایج بازاریابی می‌پردازیم که بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار، آن را مرتکب می‌شوند. نداشتن برنامه بازاریابی مشخص در […]

16 آبان 1391 - 0:56
ارسال توسط :

اینترنت راهکاری جدید در استراتژی بازاریابی

به ده دليل قانع کننده، اينترنت بايد در استراتژي بازاريابي گنجانده شود : ممکن است در نگاه اول حيرت‌انگيز به نظر برسد ولي بسياري از شرکت‌ها، چه کوچک و چه بزرگ، بايد به فکر توسعه‌ي يک راهکار منطقي در زمينه بازاريابي الکترونيکي باشند. با توجه به اين ‌که از سال 1994 تا کنون صنعت بازاريابي […]

15 آبان 1391 - 8:29
ارسال توسط :

بهترین فرصت برای توسعه کسب‌وکار بحران اقتصادی

بحران اقتصادی،بهترین فرصت برای توسعه کسب‌و‌کار بسیاری از مدیران، پس از بحران اقتصادی که تمام دنیا را فرا گرفته است با کاهش فروش و سود مواجه شده‌اند. بسیاری از مدیران دست روی دست گذاشته‌اند و منتظرند تا معجزه‌ای اتفاق بیافتد و کسب‌و‌کارشان رشد کند. ولی بیایید شرایط اقتصادی جدید حاکم بر دنیا را بهترین فرصت […]

15 آبان 1391 - 8:16
ارسال توسط :

چگونگی برخورد و رفتار با مشتریان

با مشتریان چگونه برخورد كنیم ؟ مشتری‌ای که وارد کسب و کار شما می‌شود، در حقیقت صاحب کسب و کار شما است. خودتان را جای مشتری بگذارید و به همه چیز، ابتدا از دریچه چشم او بنگرید. من پس از سال‌ها شاگردی بازار، با جرات می‌گویم مشتری‌ها قبل از هر چیز، خریدار ارزش و احترام […]

15 آبان 1391 - 8:13
ارسال توسط :

انواع شخصیت‌های مدیریتی

انواع شخصیتهای مدیریتی مقدمه مدیران دارای مشخصات منحصر به فردی هستند که به صورت تواناییهای ارثی ، تجارب یادگیری یا مخلوطی از ایندو هستند و عملکرد و کارآیی آنها و سبک رهبری آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بسته به اینکه چه نوع ویژگیهایی در شخصیت مدیر یا رهبر وجود داشته باشد سبک رهبری او […]

15 آبان 1391 - 0:03
ارسال توسط :

اصول دوستیابی و نفوذ بر دیگران و رهبری مؤثر

اصول دوستیابی و نفوذ بر دیگران و رهبری مؤثر به قرار زیر است: 1- انتقاد، شکایت را محکوم نکنید. 2- صادق باشید. 3- در دیگران انگیزه ایجاد کنید.

11 آبان 1391 - 10:31
ارسال توسط :