امروز: سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 19 ذو الحجة 1445 | 2024-06-25
کد خبر: 278168 |
تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1398 - 11:40 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه با محکوم کردن تحریم‌های ناعادلانه آمریکا، از همه کشورها خواست تا برخلاف این تحریم‌ها همچنان به خرید نفت از ایران ادامه دهند. به گزارش صلح خبر، به نقل از اسپوتنیک، در این بیانیه وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: ما از تمامی کشورها […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه با محکوم کردن تحریم‌های ناعادلانه آمریکا، از همه کشورها خواست تا برخلاف این تحریم‌ها همچنان به خرید نفت از ایران ادامه دهند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از اسپوتنیک، در این بیانیه وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: ما از تمامی کشورها می‌خواهیم روابط اقتصادی خود با ایران از جمله خرید محصولات ایران که نفت و فراورده‌های نفتی در اولویت آن قرار دارد را از بین نبرند.

در این بیانیه آمده است: ما مصرانه درخواست داریم که واشنگتن از انجام هر گونه اقدام در ممانعت از سایر کشورها برای همکاری با ایران در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و عرصه‌های دیگر پرهیز کند”.

وزارت خارجه روسیه همچنین با اشاره به تصمیم کشورمان برای کاهش تعهدات برجامی خود تاکید کرد: ما تصمیم جمهوری اسلامی ایران برای متوقف کردن اجرای برخی تعهدات داوطلبانه خود در برجام را درک می‌کنیم و در عین حال از ایران می‌خواهیم تا از انجام دادن اقدامات بیشتر برای کاهش تعهدات برجامی خودداری کند. ما از تمامی کشورهای عضو توافق هسته‌ای می‌خواهیم تا به تعهدات خود در برجام پایبند باشند و اجرای طرح‌های هماهنگ‌شده و منطبق بر توافق‌های جامع را به ویژه نوسازی رآکتور اراک را سرعت ببخشند.

به گزارش صلح خبر، شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای خطاب به کشورهای عضو برجام، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی مردم ایران و در اعمال حقوق خود مندرج در بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام، از ۱۸ اردیبهشت ۹۸ برخی تعهدات خود در توافق برجام را متوقف می‌کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید