امروز: سه شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 25 جماد أول 1446 | 2024-11-26
کد خبر: 318156 |
تاریخ انتشار : 06 آبان 1398 - 9:23 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تغییر حدود مجاز آزمون آلایندگی در مراکز معاینه فنی خبر داد و گفت: آمارها نشان می دهد که 39 درصد از خودروها به علت نقص فنی ،جهت اخذ معاینه فنی بیش از یکبار به مراکز مراجعه کردمد. به گزارش صلح خبر، حسین مقدم […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تغییر حدود مجاز آزمون آلایندگی در مراکز معاینه فنی خبر داد و گفت: آمارها نشان می دهد که 39 درصد از خودروها به علت نقص فنی ،جهت اخذ معاینه فنی بیش از یکبار به مراکز مراجعه کردمد.

به گزارش صلح خبر، حسین مقدم در خصوص تغییراتی در حدود مجاز آزمون سطح انتشار آلایندگی خودروها اظهار داشت:از چند ماه گذشته حدود مجاز اعلامی سازمان حفاظت محیط زیست که تعیین آن از وظایف قانونی آن سازمان است در یک آیتم تغییراتی داشته که به صورت سیستماتیک از ابتدای آبان ماه این تغییرات در سامانه سیمفا اعمال و اصلاح شده است.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با بیان اینکه  کلیه خودروها براساس حدود مجاز جدید مورد ارزیابی و کنترل قرار می گیرند، توضیح داد: در این حدود مجاز اعلامی تنها شاخص “لامبدا” تغییر کرده است.

وی در خصوص آمار مراجعات به مراکز در هفت ماه توضیح داد: از ابتدای سال تا پایان مهر ماه 952 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده اند که در مقایسه با سال گذشته آمار مراجعات تغییری نداشته است.

مقدم در مورد علل مردودی خودروها با بیان اینکه  39 درصد از خودروها به علت نقص فنی ،جهت اخذ معاینه فنی بیش از یکبار به مراکز مراجعه کردند.  گفت:  32 درصد از خودروها در آزمون آلایندگی ، 8 درصد در آزمون هم راستایی چرخ ها، 5 درصد در آزمون کمک فنر، 12 درصد در آزمون تست ترمز و 14 درصد در نواقص عیوب ظاهری مردود شدند.

وی همچنین در خصوص اقبال و استفاده شهروندان از سامانه نوبت دهی آنلاین با بیان اینکه حدود دو سال از راه اندازی این سامانه می گذرد و خوشبختانه در حال حاضر از کلیه ظرفیت های تعریف شده در این سامانه شهروندان استفاده می کنند و حتی زمان های تعیین شده 3 تا 4 روز پس از هر تاریخ تکمیل است. گفت: به نظر می رسد خدمات این سامانه در مدیریت طول صف و حداقل رساندن معطلی ، به شهروندان کاملا معرفی شده وتعداد تماس های مردمی در هنگام قطعی این سامانه که گاها برای بروز رسانی توسط سازمان فناوری شهرداری تهران اتفاق می افتد موید این مسئله است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید