امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 417208 |
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1399 - 10:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/کردستان استاندار کردستان گفت: مدیران باید با توجه به اینکه بر اساس وعده دکتر نوبخت مشکلی در تامین اعتبار پروژه ها وجود ندارد تلاش کنند که در اجرا نیز به نتیجه برسند و توسعه استان در زیر ساخت ها را رقم بزنند. بهمن مرادنیا امروز پنجشنبه (۱۶ بهمن […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/کردستان استاندار کردستان گفت: مدیران باید با توجه به اینکه بر اساس وعده دکتر نوبخت مشکلی در تامین اعتبار پروژه ها وجود ندارد تلاش کنند که در اجرا نیز به نتیجه برسند و توسعه استان در زیر ساخت ها را رقم بزنند.

بهمن مرادنیا امروز پنجشنبه (۱۶ بهمن ماه) در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان که با حضور دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد اظهار کرد: در سفر این دوره دکتر نوبخت به استان تعدادی پروژه افتتاح شد که آثار آن برای مردم مطلوب است و تصمیمات گرفته شده طی آن در حوزه های مختلف در کمترین زمان زمینه آسایش مردم را فراهم می کند.

وی افزود: مدیران باید با توجه به اینکه بر اساس وعده دکتر نوبخت مشکلی در تامین اعتبار پروژه ها وجود ندارد تلاش کنند که در اجرا نیز به نتیجه برسند و توسعه استان در زیر ساخت ها را رقم بزنند.

استاندار کردستان، در خصوص آب شرب سنندج اعلام نمود: تکلیف مردم در این زمینه هم با ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار مشخص شد اما ۴شهرستان قروه و دهگلان و بیجار و یاسوکند نیز دچار مشکل هستند.

وی اعلام نمود: ۴۵۰میلیارد تومان برای بهبود آب شهرستان قروه و ۱۱۰۰میلیون تومان هم برای بیجار و یاسوکند پیش بینی شده است که اختصاص ۱۵۵۰میلیارد تومان دیگر هم برای این مهم در استان لازم داریم.

بهرام نصراللهی زاده رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان در ادامه این جلسه، با اشاره به اینکه کردستان استانی با استعداد های کم نظیر است اما مشکلات مزمنی در زمینه توسعه دارد گفت: سرمایه‌گذاری های کلانی در استان صورت گرفته و توسعه زیرساخت های کردستان شتاب خوبی گرفته است.

وی افزود: بزرگترین پروژه‌های استان در سخت ترین شرایط مالی کشور در حال اجرا است و با حمایت های مدیران ارشد کشور چرخه توسعه کردستان با شتاب بیشتری در حال حرکت است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ استان اظهار کرد: بودجه پیش بینی شده استان ۹۳۰ میلیارد تومان اعلام شده بود که با ۷۶درصد رشد به۱۵۵۰ میلیارد تومان به مجلس رسید و بر همین اساس استان سوم کشور به لحاظ رشد اعتبار است.

وی میزان اعتبار تخصیص یافته به پروژه راه آهن را طی سال جاری بیش از ۶۵۰میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این میزان اعتبار طی سال گذشته ۴۰۰میلیارد تومان بوده است. 

نصراللهی زاده با تاکید بر اینکه چرخ توسعه استان شتاب گرفته و همه مدیران باید تلاش خود را برای چرخش آن به کار گیرند اعلام نمود: پروژه بهسازی جاده مریوان با۱۴۰میلیارد تومان تخصیص اعتبار به زودی آماده اجرا می شود.

وی ادامه داد: افزایش ضریب جمع آوری فاضلاب های استان به ۹۸ درصد، افتتاح بیمارستان سقز، سالن ورزشی گولان و ارتقا فضای ورزشی به بیش از دو برابر، بهره برداری از سد رمشت و امیر آباد با ۹۹میلیارد تومان، خط انتقال آب شرب سقز از سد چراغ ویس به تصفیه خانه، انعقاد تفاهم نامه دو هزار واحد مسکن محرومین و تحویل ۱۷۰۰واحد آن، ۳۳درصد آسفالت راه و افزایش ۱۰درصدی آسفالت راه روستایی، ساخت ۲۱کیلومتر از گردنه صلوات آباد از جمله مهمترین پروژه‌های اجرایی استان از سال گذشته تا کنون بوده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید