فناوری اطلاعات > ارتباطات – ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تغییر فضای رقابتی و مدل بازاریابی توسط رقبای شرکت گفت: سال 1395 سال حیاتی برای مجموعه بزرگ شرکت مخابرات ایران است. مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نشست کاری با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات استان تهران، بر ارتقای جایگاه کلان مجموعه بزرگ […]
فناوری اطلاعات > ارتباطات – ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تغییر فضای رقابتی و مدل بازاریابی توسط رقبای شرکت گفت: سال 1395 سال حیاتی برای مجموعه بزرگ شرکت مخابرات ایران است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نشست کاری با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات استان تهران، بر ارتقای جایگاه کلان مجموعه بزرگ شرکت مخابرات ایران در عرصه صنعت مخابرات و ارتباطات کشور تاکید کرد.
سرائیان با اشاره به اینکه مزیتهای رقابتی و مشتری پسند امروزه در حال تغییر است افزود: باید برای حفظ شرکت و ایجاد بسترهای درآمدزای پایدار در سیاستهای بازاریابی خود، نگرش خود را با «رفتن بسوی مشتری» تغییر دهیم.
ایجاد پایگاه داده اطلاعات از تمامی مشتریان تجاری و خاص، برنامه ریزی برای ایجاد ساختار و بستر فنی نوین و استفاده از ظرفیتهای گسترده شبکه عظیم مخابراتی در راستای ارایه سرویس های با کیفیت مبتنی بر تغییر و تحولات بروز این عرصه از جمله نکاتی بود که سراییان در سخنان خود به آن اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که روز شنبه سخن میگفت، با تاکید بر اینکه دوران آزمون و خطا گذشته است خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان فرصتی برای خطا و جبران آن نداریم چرا که با گذر شرکت از دولتی به خصوصی، منابع انسانی و مالی دچار تغییر شده و ما امروز با کمبود منابع روبرو هستیم. بنابراین قبل از استفاده از آن باید برنامه داشته و از منابع خود در راستای بهره وری با رویکرد «سوداوری حداکثری از منابع حداقلی» استفاده کنیم که این همان رویکرد و نگاه راهبردی است که از آن به استفاده هوشمند از منابع تعبیر می شود.
سرائیان با بیان اینکه در شرایط خاص امروز شرکت باید تمامی کارشناسان و مدیران خانواده بزرگ مخابرات ایران به ویژه مدیران شرکت مخابرات استان تهران باید گوش شنوا باشند خاطرنشان کرد: با نگاه به آینده خود را برای ارایه خدمات نوین به مشتریان خود به ویژه اپراتورهای ارایه دهنده خدمات ارتباطی و مخابرات و فناوری اطلاعات آماده کنیم.
وی استفاده از ایده و نظر مشتریان برای ارایه محصولات و خدمات مشتری پسند به ویژه مشتریان خاص را امری الزام آور و حیاتی برای حیات شرکت بر شمرد و گفت: این نگاه و تغییر نگرش از مشترک مداری در نگاه سنتی به مشتری مداری در رویکردی نوین، در فکر و اندیشه شما مدیران و کارشناسان شرکت که فرماندهان خانواده بزرگ مخابرات ایران هستید باید آغاز شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ظرفیت های بالای فنی، تخصصی و مشتریان شرکت مخابرات استان تهران تاکید کرد: مخابرات تهران الگوی عملیاتی و ساختاری برای سایر شرکتهای استانی است چرا که با داشتن 40 درصد از ترافیک خدمات به مشتریان در کل کشور از ظرفیت بالایی برای در آمدزایی پایداری برخوردار بوده و است .
وی افزود: لازم است با گذر از نگاه ارزشی به دانش و دانایی به سوی خلق ارزش در نوع آوری و خلاقیت حرکت کرد و این ظرفیت را حفظ و ارتقا دهیم که لازمه آن عملکرد هماهنگ میان مدیران مخابرات استان تهران در راستای اهداف شرکت مخابرات ایران است چرا که نوآوری منشا کسب و کار و ایجاد ثروت در عرصه صنعت «فاوا» می شود.
5656
Let’s block ads! (Why?)
RSS