امروز: شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 22 جماد أول 1446 | 2024-11-23
کد خبر: 281157 |
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1398 - 16:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با تاکید بر لزوم استاندارسازی هتل‌های یزد، این اقدام را در راستای رضایت گردشگران ضروری خواند. به گزارش صلح خبر، سید مصطفی فاطمی در جمع هتلداران استان با تقدیر از خدمات آنها در ایام نوروز ۹۸، به ضرورت استانداردسازی هتل‌های […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با تاکید بر لزوم استاندارسازی هتل‌های یزد، این اقدام را در راستای رضایت گردشگران ضروری خواند.

به گزارش صلح خبر، سید مصطفی فاطمی در جمع هتلداران استان با تقدیر از خدمات آنها در ایام نوروز ۹۸، به ضرورت استانداردسازی هتل‌های استان اشاره کرد و گفت: این امر در جهت بالا بردن خدمات کیفی به گردشگران و رفاه بیشتر مسافران لازم و ضروری است و باید در راستای ارتقای سطح استاندارسازی باید اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر تعامل دوجانبه جامعه هتل‌داران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد گفت: ارتباط متقابل این دو دستگاه کلید راهگشای بررسی و رفع نواقص حوزه هتل‌داری و در نهایت ارتقای سطح خدمات و عملکرد هتل‌ها در راستای توسعه گردشگری یزد خواهد بود.

فاطمی از ضرورت ساماندهی هر چه زودتر خانه‌های مسافر غیرمجاز خبر داد و تاکید کرد: بیش از سه هزار خانه مسافر غیرمجاز در استان یزد به ویژه در ایام عید نوروز فعال بودند و تنها بیش از ۱۰۰ مورد از این مراکز پروانه‌دار هستند.

وی گفت: باید خانه‌های مسافر غیرمجاز به منظور رفع تداخل صنفی با هتل‌ها، جمع آوری، ساماندهی و در چهارچوب قوانین جامعه هتل‌ها فعال شوند تا از سوی دیگر نیاز به توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیز برطرف شود.

«سید امیر ناصر طباطبایی» رئیس جامعه هتل‌داران استان هم با تاکید بر ضرورت ایجاد روابط دو جانبه اداره کل میراث فرهنگی و جامعه هتل‌داران، خاطرنشان کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی، زیرساخت‌های قابل توجه و از مهمترین ضرورت‌های توسعه گردشگری استان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات این جامعه، تصریح کرد: اقامتگاه‌ها و خانه‌های مسافر غیرمجاز یکی از مشکلاتی هستند که با ارزان فروشی موجب مشکلاتی برای جامعه هتل‌داران شدند.

طباطبایی با اشاره به افزایش خدمات نوروزی و افزایش نظارت بر واحدهای اقامتی و هتل‌ها، تصریح کرد: از آنجایی که هتل‌ها زیرساخت‌های ضروری و حیاتی گردشگری هستند، باید خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه دهند و خوشبختانه در ایام نوروز نیز خدمات در نهایت کیفیت و به بهترین شکل به منظور آسایش و رضایت گردشگران ارائه شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید