امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 416465 |
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1399 - 16:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر مدیر کل زندانهای استان تهران در مراسم افتتاح قرارگاه فرهنگی شهید لاجوردی گفت: با استفاده از تمام امکانات و ظرفیتها، تلاش می کنیم خانواده زندانی در کنار کمک های اقتصادی، در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز مورد حمایت قرار گیرد. به گزارش صلح خبر، سیدحشمت الله حیات […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

مدیر کل زندانهای استان تهران در مراسم افتتاح قرارگاه فرهنگی شهید لاجوردی گفت: با استفاده از تمام امکانات و ظرفیتها، تلاش می کنیم خانواده زندانی در کنار کمک های اقتصادی، در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش صلح خبر، سیدحشمت الله حیات الغیب که به همراه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در مراسم افتتاح قرارگاه فرهنگی شهید لاجوردی حضور یافته بود، تصریح کرد: این طرح از برنامه های تحولی سازمان زندان هاست که با جدیت در زندان های استان تهران دنبال می شود و در آن نیروهای جهادی و مردمی به یاری مسئولان زندان ها شتافته اند تا خدمات قضایی، مشاوره ای، مددکاری، درمانی و مالی به زندانیان و خانواده های آنان ارائه نمایند.

وی همچنین گفت: با نگاه علمی و کاربردی و مشارکت نیروهای جهادی و اندیشمندان می توانیم مهارت افزایی را در تمام بخش های اقتصادی، اجتماعی، حقوقی، بهداشتی و همچنین حرفه آموزی را در میان خانواده زندانیان رشد دهیم.

مدیر کل زندانهای استان تهران ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و در تغییر در شیوه خدمت رسانی به خانواده های زندانیان، انجمن حمایت از زندانیان نیز پیشگام شده تا انشاءالله بتوانیم در این بخش، تحولات اساسی و بنیادین در سطوح فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال ایجاد گردد.

 در ادامه مراسم، جبار باقری مدیرعامل انجمن حمایت از ندانیان مرکز نیز گفت: حمایت از خانواده زندانی، تأثیر مستقیم بر اصلاح و تربیت زندانی خواهد داشت و آرامش ایجاد شده موجب اثرپذیری آموزه های فرهنگی در داخل زندان می شود.

باقری افزود: در طول مدت حبس، آسیب های اجتماعی مختلفی در کمین خانواده های زندانیان است و اجرای چنین طرح هایی می تواند موجب کاهش آسیب گردد.

وی تأکید کرد: زندانی بر اساس حکم قضایی مدتی را جهت تحمل کیفر در زندان سپری می کند ولی اعتقاد داریم حساب خانواده زندانی از زندانی جدا است، ما به حکم وظیفه و مسئولیتی که داریم از این خانواده ها حمایت می کنیم.

براساس این گزارش، قرارگاه فرهنگی شهید لاجوردی در مقابل ندامتگاه قزلحصار، روزانه پذیرای خانواده هایی است که با سوالات یا مشکلات فرهنگی، قضایی، روانشناسی، معیشتی یا اجتماعی مراجعه می نمایند و کارشناسان مجرب هر حوزه پاسخگوی آنان می باشند. گروه های جهادی و اندیشمندان نیز می توانند برای مشارکت در این امر، به قرارگاه مراجعه کنند.

همچنین ایاب و ذهاب خانواده ها و مراجعین نیز از جاده قزلحصار تا قرارگاه، رایگان و هزینه آن توسط انجمن حمایت از زندانیان مرکز تأمین می گردد.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید