امروز: دوشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 25 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-28
کد خبر: 480999 |
تاریخ انتشار : 14 شهریور 1401 - 0:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی تیم امیدهای فرش‌آرای مشهد گفت: هدف تیم‌های پایه فرش‌آرا بازیکن‌سازی برای آینده فوتسال مشهد است. سیداحمد شفیعی در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص آغاز مرحله رفت لیگ برتر امیدهای کشور اظهار کرد: در فرش‌آرا برای آینده فوتسال مشهد بازیکن‌سازی می‌کنیم و نتیجه‌گیری مربوط به مراحل بعدی است. امیدهای فرش‌آرا جزو […]

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی تیم امیدهای فرش‌آرای مشهد گفت: هدف تیم‌های پایه فرش‌آرا بازیکن‌سازی برای آینده فوتسال مشهد است.

سیداحمد شفیعی در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص آغاز مرحله رفت لیگ برتر امیدهای کشور اظهار کرد: در فرش‌آرا برای آینده فوتسال مشهد بازیکن‌سازی می‌کنیم و نتیجه‌گیری مربوط به مراحل بعدی است. امیدهای فرش‌آرا جزو تیم‌های پرافتخار این رده است که سکوهای اول تا سوم ایران را کسب کرده و امسال هم با وجود اینکه دیر تمرینات را شروع کردیم، تمام تلاش کادر فنی انتخاب بهترین‌ها بود که بتوانند در آینده پشتوانه خوبی برای باشگاه باشند.

شفیعی گفت: از ۱۵ بازیکن تیم امید امسال تنها یک بازیکن از سال گذشته در کنار ماست و تمام اعضای تیم جدید هستند. نکته مهمتر اینکه ۱۰ نفر در تست‌هایی که برگزار کردیم، انتخاب شدند که این اتفاق مهمی برای فردای فوتسال مشهد است.

سرمربی امیدهای فرش‌آرا گفت: با توجه به اینکه تصمیم داریم بازیکن‌سازی کنیم، کادر فنی بزرگسالان مسئولیت کار را بر عهده گرفت. قدرت بهادری به عنوان مدیر فنی در تمام جلسات تمرینی حاضر است تا بهترین‌ها را با هم‌اندیشی برای رده بزرگسال انتخاب کنیم.

شفیعی درباره پیش‌بینی نتایج لیگ امیدهای کشور گفت: به عنوان تیمی که نماینده استان است و قهرمانی رده امیدها را هم در کارنامه خویش دارد، قطعا برای کسب پیروزی و رسیدن به سکو به میدان می‌رویم اما مهمتر از کسب عنوان، کشف بازیکنان مستعد است تا بتوانیم شرایط رشد آن‌ها را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور هواداران و حمایت از امیدهای فرش‌آرا گفت: از هواداران دعوت می‌کنم برای حمایت از بازیکنان جوان به سالن بهشتی بیایند تا روحیه تیم بالا برود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید