امروز: یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 17 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-20
کد خبر: 424969 |
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1399 - 6:30 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که تعطیلات نوروزی سال جدید را در خانه مانده و از سفر کردن پرهیز کنند. محسن فتحی در گفت و گو با صلح خبر، با بیان اینکه دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا فصل الخطاب […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که تعطیلات نوروزی سال جدید را در خانه مانده و از سفر کردن پرهیز کنند.

محسن فتحی در گفت و گو با صلح خبر، با بیان اینکه دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا فصل الخطاب ما برای مبارزه با این ویروس است، گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که به سفر نمی روند و تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

نماینده مردم سنندج افزود: بیش از یکسال از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد و علی رغم ضعیف شدن زنجیره انتقال، با شیوع کرونای انگلیسی مواجه هسیتم که خطر جدی برای همه هموطنان به شمار می آید. ما این را می دانیم که مردم از جهت رعایت پروتکل های بهداشتی خسته شده اند و به آن هم حق می دهیم اما درخواستمان این است که در تعطیلات نوروزی پیش رو در خانه مانده و به دید و بازدید عید نروند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: مردم تعطیلات نوروز را با اعضای خانواده شان باشند، به سفر نرفته و همچنان هم پروتکل های بهداشتی را رعایت کننند تا این ایام نیز با صحت و سلامت سپری شود.

فتحی در پایان اظهار کرد: ان شاءلله با گذر از این دوران، واکسیناسیون ملی در اوایل خردادماه سال آینده با واکسن داخلی انجام شده و بعد از آن زنجیره انتقال به طور کامل قطع شده و زندگی مردم به روال عادی اش برخواهد گشت.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید