امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 396014 |
تاریخ انتشار : 05 آبان 1399 - 3:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با انتقاد از هجمه‌های اخیر به دولت و رئیس جمهور گفت: کشور درگیر مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و کرونا است و جامعه به امید و آرامش نیاز دارد. یدالله طاهر نژاد در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به این که توهین […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با انتقاد از هجمه‌های اخیر به دولت و رئیس جمهور گفت: کشور درگیر مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و کرونا است و جامعه به امید و آرامش نیاز دارد.

یدالله طاهر نژاد در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به این که توهین و تهدید از سوی هر شخصی که باشد مذموم است اظهار کرد: حالا اگر این فرد نماینده مجلس باشد قطعا درجه مذمت  کارش بیشتر است تهدید رئیس جمهور مشکلی از کشور حل نمی‌کند بلکه بر مشکلات می‌افزاید و در واقع علامتی به دشمنان کشور است که چقدر تلاش‌های آنها برای ایجاد بحران موفق بوده است.

وی ادامه داد: کشور در حال حاضر درگیر تحریم‌های اقتصادی، کرونا، بیکاری، تورم و مشکلات معیشتی است و این جامعه به آرامش و امید نیاز دارد. نه این که با اظهارات نسنجیده بر حجم بحران‌ها بیفزایم و به دشمن علامت دهیم که چقدر در بحران ز ایی در کشور ما موفق بوده است من نمی‌دانم فردی با این جایگاه در مجلس چگونه است که این مسائل را درک نمی‌کند شاید تحت تاثیر القائات اطرافیان این اظهارات نسنجیده را مطرح می‌کند.

این فعال سیاسی با بیان این که ایجاد تنش بر شاخص‌های اقتصادی کشور تاثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: در یک محیط ناآرام و پرتنش نمی‌شود که سرمایه گذاری داشت و به سمت جهش تولید حرکت کرد. جهش تولید به یک بستر آرام نیاز دارد. وقتی شرایط بحرانی و ناپایدار جلوه داده می‌شود فعالان اقتصادی و کارآفرینان به سمت تولید تشویق نمی‌شوند.

طاهر نژاد در پایان گفت: کشور برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال به سرمایه  خارجی یا سرمایه گذاری داخلی نیاز دارد با کارشکنی‌های در اجرای برجام، جلوی سرمایه گذاری خارجی گرفته شد اگر در داخل هم بحران و تنش ایجاد شود سرمایه گذاری داخلی به سرمایه گذاری ترغیب نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید